Sinterklaas/kerstcadeaus!

Heeft hij/ jullie een eigen zeilboot? M’n vriend raadt uit eigen boekenkast dat hele dikke boek en the art and science of sails aan, beide technisch heel specifiek.

Ik lees liever de verhalende zeilboeken, dus dingen als de blauwe pinguïn en Laura dekker.
https://hollandia-boeken.nl/ heeft veel uitgegeven, via bol te bestellen.

4 likes

Dit vond ik een heel tof boek

5 likes

Ik heb weer inspiratie nodig voor mijn decemberlijstje!
Weten jullie al iets?

Ik zal mijn lijstje even delen (dit jaar veel inspiratie):

• RVS hapjespan
  • Saladeschaal
  • Plant
  • Collistar self tan drops
  • Handzeep
3 likes

We gaan 5 december weer dobbelen met de familie. Wat zijn bij jullie altijd hits qua cadeaus?

1 like

Eten, drank, krasloten

3 likes

Leuk nuttig winters cadeau om toe te voegen: vogelvoer.

4 likes

Happy soks
Donald duck pocket
Eten
Goodkoop spelletje
Kraskalender
Bioscoopbon

Hangt ook wel af van de leeftijd af

3 likes

3 likes

Let wel op waar je vogelvoer koopt!
In bijna alles wat verkrijgbaar is zit gif

8 likes

Ik heb siliconen voedseldeksels van Ikea (ÖVERMÄTT voedseldeksel, set van 3, silicone veelkleurig - IKEA) en autoparfum bij Kruidvat gehaald als dobbelcadeaus. Zeer content mee, hoop dat ik ze beide zelf win :joy:

3 likes

Ik had ook weleens een potje gegeven waar een grow your own cactus inzat
Werd goed ontvangen. Heette volgensmij iets van prickly friend

1 like

Wat het hier altijd goed doet is een december kras kalender, fles goede olijfolie, giftcard van HEMA of andere winkel, groot snoep pakket, fles bubbels. Hangt ook van je pakket af. Wij doen vaak €15 of €20 zodat je ook echt iets leuks kan kopen.

3 likes

Ik doe altijd tweedehands cadeaus en dit zijn dingen die ik eerdere jaren heb gekocht via marktplaats en in de kringloop. Zorg er altijd voor dat het er als nieuw uit ziet of nog nieuw is (bv tasje van Susan Bijl had nog kaartjes eraan). Het is iets meer moeite maar veel leuker dan al die troepjes vind ik!

Setje cocktailglazen. Ik had hele leuke gevonden met gekleurde voetjes (via marktplaats)
Setje leuke wijnglazen (via marktplaats)
Pakket met heel veel dinerkaarsen (verzameld in kringloop)
Susan Bijl shopper tasje (via marktplaats)
Le creuset peper- en zoutmolen (kringloop)

26 likes

Iemand inspiratie tips voor dobbelspel cadeau van 10,-?

In de kringloop kan je veel moois kopen voor dobbelspellen. De cadeaus die ik daar vandaan heb wordt vaak om gevochten.

3 likes

Ik koop altijd dingetjes zie ik eigenlijk zelf wil hebben. Bij ons doen glittersokken, maskertjes en mooie kaarsen het altijd goed.

2 likes

Ik zou even bij Kruidvat kijken! Daar hebben ze vaker spelletjes in de aanbieding (zoals bijvoorbeeld het Catan dobbelspel)

2 likes

Inderdaad spelletjes! Een scheurkalender (doet het vaak goed bij de vaders/moeders), adventkalender zoals van thee, een borrelplank, verlengsnoeren zijn hier op de een of andere manier ook altijd geliefd want die kan iedereen wel gebruiken

1 like

Een bon van een bakker/chocoladewinkel, een luxe chocoladereep, klein flesje olijfolie, kraskalender (die is bij ons altijd populair), led-kaarsen.

1 like