Sinterklaas/kerstcadeaus!

Ik ben zo benieuwd aan wie je die vibrator vraagt haha

5 likes

Haha gewoon een rode pen zou ik zeggen?

1 like

Ik wil een leuk origineel cadeau voor mijn vriend voor kerst maar ik weet echt niks.

Vorig jaar heb ik dit gegeven:


dat was wel erg leuk

2 likes

Zelfde verhaal maar dan het vriendinnetje van mijn broer. Ze is Ajax fan dus ik ga bij de kruidvat zo’n stom Ajax spelletje kopen (zag ik in de folder). Ik zag ook blond in de folder van de AH en dat spaart ze ook. Daarnaast wil ik nog iets kleins …

Ik krijg sowieso een Amazfit Bip. Die moest ik zelf bestellen want mijn ouders wisten niet welke tracker goed was.
En dan heb ik nog dit op mijn lijstje:

  • Milanees bandje voor de Amazfit
  • Cheesecake boek van Ohmyfoodness
  • Boek de tatoeëerder van Auschwitz
  • Boek de jongen in de gestreepte pyjama
  • Liquid lipstick
  • Chill broek van de Hunkemöller
  • Kandelaar met aap
  • Taartvorm (en andere spullen om te bakken)
  • Gellak (wel alleen specifieke kleuren)
  • Highlighter
  • Grote mok voor koffie, thee enzo
  • Thee ei
  • Losse thee
  • Pannenkoekplantje
  • Chocola

Verder geef ik mijn vader een accu schroevendraaier en een stick die je bij je planten kunt stoppen zodat je via een app kunt kijken of ze genoeg voeding, licht en water hebben.
Mijn moeder geef ik een nieuwe tas en schaapswollen sloffen. Ze is begin december ook nog jarig, daarvoor heb ik een metalen/houten wandrek gekocht met 2 plantjes en wat deco en haar favo parfum.

Sinterklaas doen we niet echt aan maar ga dan wel meestal langs de chocoladewinkel om daar een grote sinterklaas te halen.

1 like

Heb je hier misschien een linkje ofzo van? Dit klinkt ook wel als iets voor mijn vader!

https://s.click.aliexpress.com/e/b2nJxcZK

De app is wel half engels half nederlands. De temperatuur en dergelijke zijn gewoon in het nederlands af te lezen maar je hebt ook nog een hele (mega) bibliotheek met plantensoorten en hun eigenschappen en die is wel in het engels.
Hij kwam bij mij trouwens binnen 2 weken dus verzenden is wel best snel.

2 likes

Tot nu toe heb ik dit de afgelopen weken bedacht:
Vanille bodybutter van Bodyshop
Soeplepel
Garde
Sleutelhanger
Lush rudolf the red nose reindeer
Kerstspullen voor kamer
Lush lemony flutter
Eiwitpoeder
Womenshealth 8 x met B&F tegoedbon
Poeder MAC
Goede mascara
Purity van Philosophy
Make-up kwasten real techniques
Woodwick kaars (bol.com)

Ik zoek een cadeau voor mn schoonouders en het is zo lastig. Nachtjes weg, theaterbezoek is niet echt iets voor ze. Etentjes geven we elk jaar al. Boeken lezen ze niet. Wijn drinken ze niet. Sauna houdt de een wel van maar de ander niet van. Hmmmmm

En iets als een Bloomon abonnement? Hebben ze allebei geen hobby’s?

Of houden ze van lekker eten/ koken? Mss een luxe pakket samenstellen?

Wat is het áller lekkerste mannen parfum?!

Keukenschort
Bodylotion L’occitane
Ottolenghi simple
Hoodie
Bon van plaatselijke boetiekjes
Dunne badjas
Happy socks
Pyjama
Plantje+pot
Vuilbak
Bon hema
Flanellen dekbedovertrek
Pannen+keukengerei
Bijenwasdoeken+foodwrap

Ik vind van mezelf dat ik een tof lijstje heb dit jaar :rofl:

4 likes

Ik heb nog ongeveer €2,50 over op het budget voor degene voor wie ik sinterklaascadeaus moet verzorgen. Het is iemand die houdt van snoepen. Liever geen chocoladeletter. Heeft iemand nog een leuk origineel snoepcadeau?

Iets leuks van marsepein? Al moet je daar wel echt van houden.

2 likes

Hm ja misschien liever iets gangbaars inderdaad. Maar wel lief dat je meedenkt

2 likes

Ik heb m’n vader met lootjestrekken en hij heeft natuurlijk z’n verlanglijstje nog niet ingevuld. Hebben jullie nog goede vader-ideeën? Hij houdt van gitaarspelen en rond het huis klussen (en wat nog meer eigenlijk? Wat dóen vaders de hele dag??)

1 like

Misschien 2-3 losse repen zoals mars/twix etc en dan met een lintje bij elkaar?

Bij de Xenos of Action zou je ook kunnen kijken, die hebben soms ook wel wat apartere dingen!

1 like

Pyjama, pantoffels, sokken, portemonnee, speciale biertjes, een vest of een trui, tuinklompen, hoesje voor telefoon/tablet, tijdschrift, zakmes of een leuke beker. Dit is volgens mij wat ik de laatste jaren aan mijn vader heb gegeven :joy:

2 likes

Een zwitsers zakmes? of de ikea advent kalender (zit chocola en cadeaubonnen in), iets van gentlemen’s hardware ( mooi vormgegeven multitools, bv een sleutelhanger die verschillende schroevendraaiers, een lampje en een mesje in één is http://www.gentlemenshardware.com/ ), een sjaal, handschoenen, een vogelvoederhuisje voor in de tuin.
Of nieuwe gitaarsnaren? Een speciaal plectrum? Een magazine over gitaarspelen?

Geen idee of dit bij jouw vader past maar dit soort dingen heb ik aan mijn vader gegeven. Oh en ring met alle maten imbussleutels bij elkaar, dat was ook wel een succes.

1 like

Goeie ideeën @LaPetiteRobeNoire @Fairytale ! Ik heb een aantal van die dingen ook al eens gegeven, maar moet toch iets tussenzitten wat hij nog niet heeft/aan vernieuwing toe is

2 likes