Sinterklaas/kerstcadeaus!

Ik vind dit echt een heel lief, schattig cadeau.
Ik ben echt enthousiast

2 likes

Een custom plectrum laten maken? Ivm gitaarspelen?

1 like

Met dingen waarvan je niet wist dat je ze wilde? :yum:

Op mijn lijstje staan:

  • fietspomp (haha ja zo saai maar ik heb er echt eentje nodig en elke x als ik op het punt sta om er een te kopen kan ik wel iets beters verzinnen met mn geld)
  • pantoffels
  • drinkfles van 24Bottles
  • Badhanddoeken (grote en iets kleinere), washandjes en gastendoekjes van de Hema
  • Keukenhanddoeken en theedoeken van de Hema
  • Stephen Fry - Mythos
  • Celeste Ng - Kleine brandjes overal
  • Muis voor laptop

Ik vind het zo moeilijk om cadeautjes voor mn vader en broertje te kopen. Ik maak ze ook echt niet blij met standaard geurtje/douchegel ofzo.
Nu heeft mn broertje al zn lijstje geappt dus dat is heeel fijn maar mn vader gaat daar echt nog 3 weken mee wachten en dat irriteert me mateloos (mn zusje ook, maar voor haar kan ik nog wel wat verzinnen).
Echt, ik word gewoon gestraft omdat ik de enige in dit gezin ben die kan plannen en die weigert om op 24 december zonder plan en met megastress in de stad rondjes te rennen op zoek naar cadeaus.
*frustratiemodus uit *

M’n zusje vindt desserts maken en bakken heel leuk en ik wil haar iets creatiefs geven ipv standaard dessert kookboek. Iemand enige ideeën?

Bakvormen/uitstekers, chocolate chips, pure extracten (vanille of amandel bijvoorbeeld) of een mooi taartplateau?

1 like

Persoonlijk vind ik het leuk om mixen of een set ingrediënten met een recept erbij te krijgen, maar dat komt omdat ik bijna alle hulpstukken al heb.

1 like

Ik wil een uitbreiding van Dixit kopen, iemand aanraders voor leuke? :blush:

Het is wel weer een kookboek, maar ik kreeg vorig jaar Sweet van Ottolenghi en dat is een bijzonder kookboek! Staan allerlei zoete dingen in die je nog niet zo kent.

2 likes

Die nieuwe harmonies lijkt me leuk!
Origins en memories heb ik die zijn ook leuk!
Ik vind zelf de illustraties het leukst die echt getekend zijn. Een vriendin van me heeft revelations die vind ik helemaal 3x niks. Zijn van die computer illustraties met 1000 details en de zelfde kleurstelling waardoor het veel te druk is.

1 like
  • Moleskine agenda
  • Rituals olie of douchefoam
  • Parfum eternity van CK
  • Staatslot

Ik ben zo verwend :hugs: met onze Sinterklaas avond. Ik heb gekregen;

mooie satijnen pyjama
gevoerde schapenleren wanten
grote wollen baret
glittersokken van de sissyboy
zwarte kaarsen
stoffen placemats van dille en kamille
notitie blokje
washi tape
bubbeltjes enveloppen
tweezerman pincet
Boek over typetjes
kussensloop
Chocolade letters !!!

3 likes

En ik voelde me een beetje schuldig dat ik niet zoveel cadeautjes had maar ze waren allemaal wel een schot in de roos. En de surprises waren allemaal vet leuken grappig, echt een heel fijn avondje en de tijd vloog voorbij.

Vorig weekend hebben we Sinterklaas gevierd met een dobbelspel. Wel leuke dingen ‘gewonnen’:

Een egel droger cleaning bal (zodat je was sneller droog is)
Peppermint candy cane handcreme van de Body Shop
Kneipp douchegel
Blikje losse thee van Dilmah

Mijn lijstje voor Kerst:

Geurkaars
Druipkaarsen
Speeltje voor de kat
Simpel kettinkje
Plantje
Telefoonhoesje
Verjaardagskalender

2 likes

M’n schoonmoeder draagt al jaren elke dag een rode lipstick van de Hema en nu wil ik haar voor kerst een rode lipstick cadeau doen van MAC. Iemand aanraders? Ze draagt altijd rode lipstick met een koele ondertoon en ik denk dat ze een hele droge matte lipstick niet zo fijn vindt. Ik zat zelf te denken aan Russian Red, omdat hij koel is en niet supermat en droog. Tips zijn welkom :grin:

Ik heb geen ervaring met die kleur, maar misschien dat Ruby Woo ook mooi is? Ook verkrijgbaar als mini lipsticks, dan kun je er misschien zelfs 2 geven. Die hebben ze in zowel Ruby Woo als Russian Red! Wat ik wel weet is dat de Maybelline Superstay Matte Inks super lang blijven zitten, daar zit ook een rode kleur bij! En er was volgens mij pas bij de Consumentenbond of iets anders eentje van Rimmel goed uit de test gekomen. Misschien dat je daar ook nog wat mee kan :stuck_out_tongue: Maar die zijn misschien te droog omdat het liquid lipsticks zijn.

1 like

Bedankt voor de tips!

Ik heb beide, Ruby Woo is op mij (hele lichte huid) meer richting tomaat-rood en Russian Red echt meer met een blauwe ondertoon. Zou voor Russian Red gaan! Leuk cadeau trouwens!

1 like

Voor haar misschien een gezichtsmaskertje?

Ik zou D for Danger van MAC aanraden! Het heeft een berry ondertoon die echt heel erg flatterend is en is mat, maar heel erg zacht en niet uitdrogend op de lippen. Russian Red is diep en lijkt daardoor koel, maar is een stuk warmer dan bijv. Ruby Woo en kan wat ouder maken. MAC Red is ook een hele mooie, klassieke, koele kleur! Wel Satin in plaats van mat.

1 like