Sinterklaas/kerstcadeaus!

D is for Danger pakt bij mij erg roze/paars uit, het ligt dus echt een beetje aan de huidskleur i guess.

Ja dat is die berry ondertoon, die is roze/paars. Bij mij is hij desondanks wel duidelijk rood, maar op een hele flatterende manier. Ik denk dat het een kleur is die het beste staat bij mensen met een zachte, koele ondertoon die hele felle kleuren niet kunnen hebben (zoals ik, haha).
MAC Red is wel een échte rode kleur, wel heel mooi klassiek koel en ook op een iets ouder gezicht heel flatterend. Ik vind een warmere kleur zoals Russian Red veel sneller tekenen; ik vind het een prachtige kleur, maar zeker niet zo universeel als hij misschien lijkt.

Ik moet uitpakken met kerstcadeau’s en dan met name voor mijn moeder want zij heeft onverwacht met Sinterklaas een heel groot cadeau gegeven. Het lastige is alleen dat ik van haar weet dat ze een cluse horloge heel nooi vindt, maar dat ik voor mijn vader niet een soortgelijk cadeau weet.

Denk je dat het jouw vader erg uit zou maken? Ik maakte me er de vorige jaren ook heel druk om dat alle cadeaus dezelfde grootte moesten hebben, maar ik ben er inmiddels wel achter dat het mijn ouders echt geen bal uitmaakt als er ongelijkheid is tussen hun kado’s. Mijn moeder is daarnaast ook gewoon veel materialistischer (in de zin dat ze blij wordt van mooie spullen, niet in negatieve zin!) dan mijn vader, die het juist veel meer waardeert als ik hem iets bruikbaars geef. Met een warme en persoonlijke kaart erbij en een zorgvuldig ingepakt pakketje kun je zo dezelfde emotionele waarde in je cadeaus overbrengen, mits anderen er natuurlijk voor openstaan, haha. De duurste cadeaus die ik voor mijn pa heb gelocht zijn trouwens een kindle en een mooie trui, voor wintersle kledingstukken kunnen de prijzen snel oplopen!

3 likes

Dank je uitgebreide reactie. Ik denk dat jouw ouders hetzelfde zijn als mijn ouders want mijn moeder houdt inderdaad meer van cadeaus krijgen dan mijn vader, die liever iets praktisch krijgt. Hij is alleen zo’n man die als hij iets nodig heeft, het gewoon koopt :unamused:
Ik ga misschien eens zoeken naar een mooie trui inderdaad

1 like

Voor je gemaakt?!

7 likes

WoW waanzinnig gaaf!

3 likes

O mijn God ! Mag ik bij je komen spelen?! :joy:

3 likes

Woooow dat spel! Te gek!

2 likes

Wij gaan met kerst het cadeautjesspel spelen, voor 15 euro leuke/grappige cadeautjes kopen en dan strijden om het leukste cadeau.

Heeft iemand nog een leuk idee om mensen voor de gek te houden of iets leuks om te geven?

Kwam zelf niet verder dan een doos eieren en er kiwi’s te stoppen maarja, heel grappig is het ook weer niet… loop een beetje inspiratieloos na al die jaren.

1 like

Ik houd echt niet van stomme of flauwe cadeautjes, dus ik doe altijd mijn best voor de leuke cadeautjes! Altijd een hit; spelletjes! Voor 10 euro heb je best veel leuke spellen. Daarnaast glittersokken, cadeaubon van de Mac, iets om te koken of bakken (bakmix of luxe olijfolie oid), thermosbeker, wegwerp camera.

5 likes

ga naar de flying tiger!!!

1 like

En solow

1 like

Ik wil dit topic even nieuw leven in blazen :smiley: schrijf zelf namelijk liever langzaam nieuwe dingen op mijn verlanglijstje dan dat ik begin december allemaal dingen erop krabbel die ik helemaal niet echt wil…

Zal zelf beginnen, op mijn lijstje tot nu toe staat:

Philley Melkpoederbus in galactic green

En een rugzak van Sticky Lemon

Wat hebben jullie al op je verlanglijstje staan? (Wow voel me echt zo’n vlogger nu)

2 likes

Wil de pret niet bederven maar heb die Philley 2x teruggestuurd omdat het zo’n kutding is. Eerste keer liep ie vast en tweede keer (vernieuwd model) flikkerde er een ring uit waardoor de hele keukenvloer vol lag met melkpoeder. Daarna geld teruggekregen.

Die rugzak wil ik nu ook!

Oh nee dat klinkt niet best haha! Shit :smiley:

Eens met @Zitzak! Het ziet er handig uit maar in de praktijk echt een vervelend ding. Ging hier na 2 weken al kapot.

Ik heb echt zin om aan mijn lijstje te beginnen! Alleen ik koop eigenlijk alles zelf dus het zijn wel sigaren uit eigen doos hehehe. Ik wil in ieder geval een nieuwe laptoptas

Hier juist goede ervaringen met de Philley! Wel even door moeten krijgen hoe je hem goed uit en weer in elkaar zet maar verder prima ding.

Ik ben op zoek naar leuke Sintcadeaus voor een meisje van ruim 1,5 en een jongen van net 5 (haha ik lees het nu zelf als de televisiezender). Wat is nou écht leuk speelgoed? Boeken en praktische dingen heb ik al op het lijstje.

Ik denk even aan de succescadeaus hier thuis (7, 4 en 1,5):

Duplo/Lego, Kapla, Brio treinen (of die van Ikea), een step, puzzels, gezelschapsspelletjes (hier fan van monopoly junior, rummikub junior, wie is het, Twister en Smart Games), poppen en toebehoren, blablablocks, regenlaarzen, paraplu’s, knutselspullen, playmobil (123 voor de jongste), kerststalletje van Little People, Play doh shizzle, bestuurbare auto, rolschaatsen/skeelers, kindercamera (vtech is duur maar ze liggen ook wel eens bij kruidvat van een ander merk), verstop me nijntje/bumba/kikker, nijntje dansspel

3 likes

Little People hebben we nog niet in huis, kerststalletje vind ik een leuk idee!