Thanks! Nou niet persé op zoek naar skateboard wielen maar ik kom vooral weinig rolschaatswielen tegen .
En juist meer wielen voor skateboards. Dus vandaar dacht ik 1+1 is twee haha.
Ik wil ook zo graag. Maar is beter van niet. Want 1. T kan gewoon weer een van mn vele bevliegingen zijn. 2. Als ik iets lichter ben komt t sowieso ten goede.
Ben wel hele tijd tiktokfilmpjes aan t kijken. En ben erachter gekomen dat die vrouw van fat girl has moxi (oid) meer weegt dan ik. Dan ik ze sowieso langer want ik ben echt wel dikker. Maar zij kan t ook. En dr skates vallen niet uit elkaar.
Ik vind een sportlegging wel fijn, dat wordt ook niet zo snel zweterig behalve als het echt heel warm is! Als je een jasje of trui meeneemt en die doe je halverwege uit dan kan je hem ook nog i.p.v. om je middel schuin over een schouder knopen, als je snapt wat ik bedoel? Ik probeer een foto te vinden van wat ik bedoel maar dat is moeilijk haha.
Edit: zo!
Heb vandaag een kilometer gerolschaatst. Geen ideale weg, maar het was te doen. Het is ook wel ideaal weer

Bij mij is de kans ook wel aanwezig dat ik er na een tijdje weer zat van ben, maar dan heb je je toch weer een paar weken of maanden op een leuke manier vermaakt toch
En je wilt het zo graag, je kijkt die filmpjes ook niet voor niks. Wat bedoel je precies met je 2e punt? Je kan het eens proberen en zien hoe het de 1e keer gaat? Misschien vind je het wel hartstikke leuk!
Heb het nu als afvaldoel/beloning gesteld. Dus als ik 15 kilo ben afgevallen (ben heel dik dus klinkt heftiger dan t is), dan mag ik ze kopen. Plus dan pleurt er ook 15 kilo minder op de grond. Misschien ook wel fijn
Ah zo, wel een mooie beloning als motivatie
Oh man, ik heb de afgelopen dagen niks anders gedaan als rolschaatsen gegoogled, reviews gekeken en Instagram uitgepluisd.
Ik wilde eerst Impala’s kopen, niet te duur, mooie hoge schoen en toffe kleuren, maar er zijn een aantal dingen die me tegenstaan (hak die los laat, geen aluminum plaat, stugge schoenen). Toen zag ik een hoop goede dingen over de Chaya’s, maar van de modellen die nu op vooraan zijn, zit mijn kleur er gewoon niet bij.
Toen ontdekte ik Luna Skates. Een Duits merk met nog niet heel veel reviews, maar wat er te vinden is, is positief. Suède look, hoge schoen, aluminium plaat, verstelbare toestop. De prijs ligt daardoor ook hoger. Maar ik denk dat dat hem gaat worden. Nu de kleur nog kiezen.
Hij zijn ze niet op voorraad, maar worden ze wel elk moment verwacht. Op de Duitse webshop zijn ze al wel te krijgen.
Die zijn mooi Alleen volgens mij hebben impalas wel een aluminium plaat. Die ik tegen ben gekomen wel tenminste.
Edit. Shit ben nu op reddit bij de anti impalas terecht gekomen
Ik moet ook maar zien hoe lang ik het volhoud. Maar in het ergste geval verkoop ik ze weer. En 15 kilo mag hier ook minstens wel af, maar ik ga daar niet meer op wachten.
Die zijn ook mooi. Ik dacht heel even dat het logo een croissantje was.
Ik heb mn bubbles en bubbles rem geoefend vandaag en dat ging goed! Bubbles achteruit was nog wel een beetje eng maar vooruit ging steeds beter
Hahah ja Google is a trap
Oh dat scheelt, ik dacht van niet. Vind de look ook echt tof van de impalas. Man, ik blijf twijfelen tot ik 50 ben denk ik.
En @anon42392789 dat zou awesome zijn! Haha
Mijn rolschaatsen zijn van Story Ze zijn vooral goedkoop en ik heb eerlijk gezegd niet gekeken naar de recensies. Waar moeten rolschaatsen zoal aan voldoen?
Mijne zijn van de decathlon, dus ook heel goedkoop. Dacht idd ook eerst maar eens proberen en kijken of ik het leuk vind en dan kan ik altijd nog investeren in een goed paar
Ja zo dacht ik ook. Maar ik ben wel benieuwd waar ik de volgende keer beter op kan letten
Ik heb mijn zinnen op deze gezet maar nu lees ik in dit topic dat Impala’s helemaal niet zo chill zijn haha
Maar goed ik ben beginner en wil dan ook echt niet meer dan 100 euro uitgeven, misschien bak ik er wel helemaal niets van. Maar dit topic heeft me echt enthousiast gemaakt haha, leuk om te lezen allemaal!
Deze zijn gaaf!
Pff, een vriendin zit me een beetje belachelijk te maken dat ik rolschaatsen heb gekocht en heeft flauwe opmerkingen. En ook dingen als: ‘Heb je ze nodig dan?’
Zeg ik ook niet als zij het honderdste weetikveelwatje koopt.
Die zien er ook goed uit. En prijs valt mee. En ook leuke. Misschien wat voor @Xiomara.
Al zullen er genoeg mensen zijn die geen last hebben met de impalas
Een aluminium plaat is niet per se beter dan een nylon plaat
Het ligt aan de kwaliteit. Al de rolschaatsen die voorbijkomen zijn een beginner instap model dus daar zal gewoon bij allemaal een goedkopere plate onder zitten. Een goedkope aluminium plate kan net zo goed breken.
Ik ken zat mensen die met sunlite (plastic) plates skaten en die zijn er heel blij mee en ze hebben een levenslange garantie. Plastic/nylon is veel lichter en kan je makkelijker je voeten optillen.