Gelukkig dat je rug niet gebroken is. Maar wel echt shit dat het herstel zo lang duurt zeg.
Met de nieuwe regels zijn er nu misschien wel weer skateshops die op afspraak plates installeren. Maar als je inderdaad sowieso andere skates wil, dan is het misschien nu de investering niet waard. Misschien kan je afwachten tot maart en zien waar Moxi mee gaat komen en daar je keuze vanaf laten hangen. Jacks lijken wel echt je voorkeur te hebben als ik zo lees, maar panthers lijken beter verkrijgbaar. Als je weer ruim een half jaar moet gaan wachten op Jacks en dan nog niet kan wat je wil met je Lolly’s dan geven Panthers misschien eerder dat wat je zoekt. Eigenlijk zou het fijnst zijn ze naast elkaar te kunnen zetten en te passen.
Ja mijn skates waren ook bedoeld om te kijken of ik het wel echt leuk zou vinden en kon volhouden. Inmiddels rolschaats ik elke dag en vind ik het de investering waard voor betere te gaan. En heb verjaardagsgeld van mijn vader gekregen voor nieuwe omdat hij dezelfde mening deelt 
Ik zit echt niet goed in het wereldje om de tea mee te krijgen. Ik kijk wel youtube en lees wat op Reddit maar het meeste gaat aan mij voorbij. Local heb ik al helemaal geen tea om te delen want ik rolschaats alleen en heb hier nog geen anderen gespot. Ken alleen skatende forummers die ik nog nooit in het echt heb gezien haha.
En ben ook echt benieuwd naar de Moon Boots. Die amethyst vind ik zo mooi! Lees er ook goede verhalen over dus zou ze graag willen proberen