Lekker bezig! En fijn om een vriendin te hebben waar je samen mee kan oefenen.
Ik ben ook nog steeds bezig. Ik wil ook beginnen om dips te gaan oefenen. Zero’s en snakewalks gaan goed. Bij snakewalks ben ik nu aan het focussen op een variant (lijdende voet op de voorste wielen houden). En ik heb de strud walk nu eindelijk zo onder de knie dat die nu soepel gaat!
Heb trouwens nieuwe rolschaatsen! Moonlights! Skate met die alleen nog binnen omdat ik nog wil zoeken naar mooie toe caps. Kijk dus wat rond op Etsy maar mocht iemand tips hebben dan graag!
Moet ook nog even aan de slag met het verstellen van de toe stops, want deze staan veel lager dan bij m’n andere waardoor ik steeds bijna op m’n bek ga hahaha. En er zijn ook jamplugs onderweg om ook eens te oefenen zonder toe stops.
@IIloveweekend Ik ben ook benieuwd naar die Radar Energy wielen. Toevallig gister naar zitten kijken. Ik zoek ook kleinere wielen voor buiten. Wil jij ze voor op straat skaten of het skatepark?
Alleen die kleuren van die 57’s vind ik zo nmsmvpe hè Hou gewoon echt niet van die mintachtige kleuren en vind de combi’s met andere kleur zo in het midden ook echt niks voor mij haha. Die zwarte met roze in het midden vind ik heel mooi, maar die zijn er alleen in 65.