Skate & Roll

Ohh leuk! Ik heb ook op kunstschaatsen gezeten (2 jaar maar) en ik vond het rolschaatsen op veel punten vergelijkbaar. En leuker zelfs want je kan het gewoon altijd doen en je bent niet afhankelijk van de schaatsbaan! Ik ging wel pas weer een keer schaatsen maar ik wilde toen de hele tijd uit gewoonte mijn toe stop gebruiken haha!

Gelukkig ben ik niet de enige dan waarbij je lichaam een bepaalde move gewoon niet kan!

Oh no way! Ik heb ze nu uiteindelijk ook besteld omdat ik het schaatsen zo erg mis dus dat is heel leuk om te horen! Ben zo benieuwd.

Het is zo leuk! Vandaag voor het eerst achterwaarts gerolschaatst dankzij backwards bubbles. Wel een aantal keer gevallen en wat bejaarden uitgescholden die hun auto wilden keren en vlak achter mij kwamen rijden.

Weten jullie trouwens nog een leuke winkel voor skate accessoires? Ik stel outfits samen voordat ik ga skaten :joy:

8 likes

Deze staan ook een tijde op mijn verlanglijstje!

1 like

Ai, ik zou maar goed koelen als ik jou was en anders huisartsenpost bellen.
Beterschap :heart:

1 like

Misschien even op een zwembandje zitten of als je die niet hebben zo’n reiskussentje? Beterschap

1 like

Oei klinkt pijnlijk, stuitje is zo’n rotplek he? Niet te lang wachten met zorg vragen!
De tocht ervoor klinkt heel leuk!

2 likes

Oeh, met aanhoudende pijn toch even laten checken. Ik ken meer dan 1 rolschaatsers met gebroken stuitje :grimacing:

Heuvels kunnen echt verraderlijk zijn he, je maakt echt snel vaart!

1 like

Hoe gaat het nu met je?

1 like

:stuck_out_tongue: Ik ben op mijn stuitje gevallen toen ik van een heuvel liep, dus hoeft niet met skaten of rolschaatsen te gebeuren.

1 like

Ben helemaal ondergedompeld in het rolschaatsen en activiteiten in Den Haag. Dus voor alle mensen die hier wonen of in de omgeving maybe leuke tips.

De verademing (park) hier komen vele mensen bij elkaar en gaan echt jam skaten, maar iedereen is welkom om te joinen.

op Scheveningen komt er een caravan waar je rolschaatsen kan huren zodat je lekker kan flaneren over boulevard tijdens de zomermaanden.

Zelf heb ik de afgelopen dagen thuis moeten oefenen vanwege school en werk. maar ga van de week weer zelf buiten oefenen.

4 likes

Heb eerlijk gezegd niks meer gedaan. Had een zere enkel (al voor t rolschaatsen). En durfde eerlijk gezegd niet meer zo goed. Morgen misschien maar weer eens doen.

3 likes

Zelf zit ik nu in een whatsappgroep en deze mensen appen serieus dagelijks dat ze daar skaten.
doordeweeks tussen 3/5 uur en in de weekend verschillende tijden.
Ik kan je wel een DM sturen, zodat je ook in contact wilt komen met deze groep, het is via een rolschaats school/initiatief :wink:

1 like

:blush:Heeft een van jullie wel eens zelf skates laten ontwerpen? Van Bont bijvoorbeeld? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen

Snap ik hoor :wink:
toevallig is er 2 mei om 1 uur in het zuiderpark (bij sportcomplex Zuiderpark) is er een soulful sunday, daar komen heel veel rolschaatsers op af.
en iedereen is welkom, met/zonder rolschaatsen. Ik ben er zelf ook (als newbee)

quadsk8 (binnenkort gaan ze een nieuwe locatie openen)
ze maken gebruik van verschillende sociale media

1 like

Ik ben vanmorgen ook weer geweest en heb geoefend met transitions. Ging best oké! Wel heel langzaam maar goed met wat meer oefenen komt dat denk ik wel goed

1 like

@batallador (stuur je een dm er :wink: & @Mae_Mobley maar ook andere die in en rond DH wonen

Als jullie willen kunnen we met z’n 3 rolschaatsen of wie nog meer wilt, gewoon heel low key, stuntelen, van elkaar leren.
met meerdere is het toch leuker/gezelliger dan in je eentje. Helemaal begrijpelijk als je denk wow zo’n groep is even intens, maar de intensie van deze groep is iedereen is welkom van beginner tot gevorderd, iedereen leert van elkaar en hele chille muziek :wink:

4 likes

Omg omg omg, ik heb vandaag voor het eerst een transitie (heal-toe spin) gedaan. Dat voelde echt zo stoer om te kunnen. Love rolschaatsen.

8 likes

https://www.instagram.com/p/COLLhnahd6V

Goals!
(Heb zelf geen quads haha maar geweldig om te zien)

Yes ik heb hem ontvangen en gereageerd :wink:

1 like