@Yzile ik zou volgens mij nog steeds bellen, maar snap ook wel dat daar scheef naar gekeken kan worden. Zelf heb ik mij als recruiter wel eens laten overhalen, maar dat was voor een salesfunctie dus op basis van het gesprek kon ik toch doen besluiten dat diegene wel commercieel talent had. In mijn ogen kan je altijd terug bellen en zeggen “Goh, ik was zojuist een beetje overrompeld door je nieuws en heb gemerkt dat ik het telefoongesprek niet heb afgesloten zoals ik zou willen. Ik merk dat ik erg van baal blabla”. Zeker als je zegt dat je niet verwacht in de toekomst hier nog eens te solliciteren. En dan nog, ik betwijfel of je een kruisje achter je naam krijgt als je dit op een normale manier doet.
@Hazel Weet je door wie je uiteindelijk wordt aangenomen? Dus krijg je een contract bij de detacheerder of kom je direct bij het bedrijf in dienst? In geval van het eerste, is denk ik de detacheerder waar je de onderhandeling mee aan moet gaan (hangt wel een beetje van welke sec. arbeidsvoorwaarden. Een auto wordt bijv vaak door detacheerder gefinancierd, maar thuiswerken oid ligt wat ingewikkelder). Ik vermoed dat je er nu wel mee kan wachten, want de onderhandeling start nu ook pas na je gesprek. Vaak gaan de detacheerder en het bedrijf na het gesprek nog steggelen over de prijs en sec. arbeidsvoorwaarden. Desondanks is de detacheerder nu ook je contactpersoon en zou je natuurlijk ook gewoon even kunnen bellen hoe dit bij hen werkt (en misschien handig om je voorkeuren dan al aan te geven).