Sollicitatietopic (Deel 1)

Ja snap ik, ik heb ook paar dingen lopen waarbij er nog een 2e kandidaat is. Dus ik hoop maar gewoon dat die het slechter doet dan ik hahaha.

Inderdaad als er een goede klik is en de gesprekken zijn fijn, dan ligt het waarschijnlijk gewoon aan de kwalificaties of duur van de werkervaring en daar hebben wij helaas geen meer grip meer op.

1 like

Zo herkenbaar ! Ik doe op elke brief ook mijn best om de functie-eisen in een goed geschreven verhaal aan te halen (met voorbeeld), maar het is dan wel een goed verhaal, maar zo langdradig… maarja gewoon zeggen ‘ik kan X, en X kan ik ook’ vind ik ook zo nietszeggend :roll_eyes:

Heb maandag een assessment, waaronder een intelligentietest. Kan geen som meer zien :sob:. Heeft een van jullie wel eens het HFM assessment gehad?

Solliciteer je in hetzelfde werkgebied of wil je voor iets nieuws gaan? Spannende weekendbesteding wel zo!

1 like

Voor totaal iets nieuws dus dat is wel spannend. Maar afgelopen vrijdag heb ik sollicitatie ronde 1 ook geshined dus dit kan ik ook aan :sunglasses: (dat is mijn positieve instelling) #loa

13 likes

Ahh wat goed! Succes vandaag!

1 like

Dankjewel :blush:

had een tijdje geleden gesolliciteerd op dezelfde functie op 2 verschillende locaties, bij de ene mag ik wel op gesprek komen en bij de andere niet :joy: best apart, vraag me dan echt af waar het aan ligt

Ik mag langskomen voor een tweede gesprek op het hoofdkantoor maar de andere twee sollicitanten ook. Wel pas volgende week dus ik kan niet meer voor het einde van de maand opzeggen.

1 like

succes!

1 like

ok, net weer gebeld door een andere werkgever waar ik ook op kennismakingsgesprek mag komen.

Dus deze week 4 gesprekken staan!

18 likes

Wow wat goed haha!

1 like

Lekker bezig!

Ja maar dat zegt nog niets he, ze kunnen voor hetzelfde geldt klappen ze alle 4 :pensive:

Ik durf niet te hoopvol te zijn want begin oktober had ik er dus ook 3, waarvan 2 geen goede match waren en eentje was geklapt op de onderhandelingen.

Snap ik helemaal! Ik heb maar drie sollicitatiegesprekken gehad dit jaar en alles sinds juli(?) dus ik was wel even onder de indruk.

Inmiddels heb ik gehoord dat ik hier mag werken! Tijdens het tweede klikgesprek heb ik yoga er weer ingegooid en ik ben van plan om elk overleg af te sluiten met ‘namaste’.

32 likes

Afgelopen week gehoord dat mijn contract niet wordt verlengd dus ga de komende tijd veel meelezen hier, LinkedIn in de gaten houden en die hard solliciteren. Hopelijk ga ik 2021 niet in als werkloze.

Voor degene die gesprekken hebben ingepland veel succes!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

O m g heb assessment/iq test gehaald. Door naar laatste ronde, donderdag laatste gesprek. Ik ben hyper

38 likes

GEFELICITEERD WAT GOED!!

Nu ga ik echt voor mezelf een moodboard maken met you can do this hahaha

1 like