Ik had dus een aanbod gekregen van wat ik dacht mijn droombaan. Nou nu gingen ze qua salaris echt en stuk lager dan wat ik had aangegeven en eigenlijk zou ik er op salaris ook achteruit gaan. Daarnaast zouden ze mijn studieschuld van 15k niet overnemen terwijl ze wel specifiek aangaven dat men met deze opleiding een pre was dus die kennis zou ik wel echt gebruiken in de functie. Het is ook gebruikelijk om voor deze functie studieschuld te hebben en dat het wordt overgenomen door de andere werkgever.
Dus ik had mijn potentiĂ«le nieuwe leidinggevende gebeld van ja studieschuld wordt niet overgenomen dan moet het salaris wel echt een stuk omhoog anders heeft het voor mij geen zin. Toen gaf hij aan dat te begrijpen en wilde hij toch het arbeidsvoorwaarden gesprek doen omdat hij wel dacht dat wij eruit zouden komen. Nou toen was dat gesprek en bleef het toch zoân lage aanbieding en vertelde hij ja dit blijft ons bod dus ik kan je antwoord nu wel raden. Ja ik heb toen ook gezegd dit is dan gewoon een slechte deal dus denk dat we dan niet verder komen. Nou toen hadden we het gesprek beĂ«indigd.
Maar ik had er echt een negatieve nasmaak aan ook omdat ik het een super leuke functie vond en een goede klik tijdens de gesprekken had. Dus op een gegeven moment dacht ik echt van weetje wat dan betaal ik de studieschuld zelf wel, dus ik weer contact met hem opgenomen dat ik er een nachtje over geslapen heb en er toch wel open voor sta. Nou hij was verrast maar positief dat gaf hij ook aan. Zei hij van ja ik ben echt blij met dit nieuws en ik sta hier positief tegenover. Ik ga wel even mee hr schakelen hoe we dit technisch kunnen voortzetten en dan hoor je het van me. Nou dus ik had weer een goed gevoel. Krijg ik gisteren een mail van ja het kan niet doorgaan omdat je middels je afwijzing uit het systeem bent en mijn beeld over jou is nu ook veranderd omdat je toch van gedachte bent veranderd.
Dus ik ben nu echt helemaal in een dip en baal ook echt van mijzelf dat ik het zo heb aangepakt. Maar aan de andere kant denk ik ja waarom deed hij dan zo positief aan de telefoon.
En ergens heb ik nu helemaal geen hoop meer op een goede leuke baan. PfffâŠ