Als ik (werk in de marketing) een solli zou binnen krijgen zonder relevante studies maar wel met zulke cursussen, zou ik dat wel positief meenemen. Het laat zien dat je geinteresseerd bent anders ga je nooit zo veel moeite doen voor een cursus, je hebt toch kennis opgedaan in die cursus ennn de meeste dingen (qua marketing) leer je toch in de praktijk. Ik zou ‘t doen!
Ja werkervaring en ~passie~ zegt echt meer dan opleiding. Tenminste in de marketing en al helemaal met social media. Wij kijken ook eerder naar of iemand op de hoogte is van de trends en onwikkelingen dan of de theorie klopt. Ik zou vooral ook Frankwatching en Adformatie bijhouden en in solli brieven dit ook meenemen met dat je de trends weet en wat jou mening enzo daarover is. Misschien dat relevante webinars nog wel interessanter zijn dan een studie.
jeetje, ik ben AANGENOMEN!! Ik ben zo ontzettend blij en opgelucht!!! Even geen woorden verder haha
Super, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!
Ik heb net een aanbod geaccepteerd en heb echt zin om daar te starten.
Kan alleen nog moeilijk de motivatie opbrengen om nog 1,5 maand uit te werken. Ze verwachten dat ik me nog 100% inzet terwijl zij mijn contract niet hebben verlengd. Niet dat ik veel uitvoer sinds ik het weet, maar toch.
Nog verlofdagen over?
Ja een week, maar die ga ik laten uitbetalen ivm het moeten kopen van een auto…
Ah dat is jammer. Sterkte, gelukkig heb je iets gaafs om naar uit te kijken
Ik heb het aanbod geaccepteerd. Het was in eerste instantie lager dan ik had verwacht maar ik heb het voor elkaar gekregen dat ze twee treden hoger zijn gaan zitten en dat is eigenlijk wat ik ook wilde. Super blij dat ik dat voor elkaar gekregen heb en ook blij met de secundaire arbeidsvoorwaarden. Dankjewel voor alle hulp hier!
Fijn dat je tevreden bent! Goed gedaan!
Ik heb soms echt het idee dat sollicitatiebrieven niet echt worden gelezen en je gewoon een standaard berichtje terugkrijgt zonder dat er überhaupt iets is gelezen.
Got the job
Ik heb zometeen een sollicitatie maar hoe langer ik er over nadenk hoe meer ik begin te twijfelen of de functie mij überhaupt wat lijkt haha. Maar ik heb een baan nodig.
Ik heb straks ook een sollicitatie via teams, maar nu krijg ik mijn camera met geen mogelijkheid aan de praat. Ik heb het nu via mijn telefoon geïnstalleerd, maar als ik dan alvast op de afspraak klik later vandaag staat er een streep door mijn camera en microfoon. Kan het zijn dat deze pas aanspringen als de meeting begint? Bij het testen met mijn vriend kon ik nl wel gewoon mijn telefoon camera zelf aan doen via het scherm
Deel liever niet de specifieke functie het is nog best specifiek haha maar je hebt gelijk. En sowieso is het maar de vraag of ze mij zouden willen haha.
Ik heb dus een arbeidsvoorwaarden gesprek gehad maar ik had echt het gevoel dat ik als een domme noob overkwam haha… ik had geen idee van schalen en hoe dat werkt met doorgroeien enzo, dus dat gewoon eerlijk gezegd maar nu ben ik echt bang dat ze denken van oooh wat een junior hebben we aangenomen anyway alles is officieel nu!
Ja het is dus heel gek, want je komt op zo’n scherm van: iemand geeft je zo dadelijk toegang tot de vergadering en dan zie ik dit, maar ik kan dus niet op die webcam of microfoon klikken om hem aan te zetten…
Terwijl bij instellingen wel alles goed staat.
Kan je wel al in de meeting? Externe gebruikers komen bij mij vaak in de lobby, waarna ik ze moet toevoegen aan het gesprek weet niet of je camera en microfoon het doen in de lobby of enkel pas in de afspraak zelf.
Edit: ja je bent in de lobby, je kan nog niet in de afspraak kan pas als die ander je toegang geeft. Moet wel goedkomen!