Ja ik zou er achteraan gaan!
(Had eerst gezegd wachten tot morgen, maar beter zsm als de functie per direct is)
Ja ik zou er achteraan gaan!
(Had eerst gezegd wachten tot morgen, maar beter zsm als de functie per direct is)
Kreeg je wel een melding dat je sollicitatie in goed orde was ontvangen op het scherm toen je ging submitten?
Ik heb bij sommige sollicitaties ook geen bevestigingsmail gehad maar er kwam zo’n melding op de website.
Nee ik heb per mail gesolliciteerd dus dat is niet van toepassing.
@kleinmaargroot oké thanks dan stuur ik denk ik gewoon een mailtje of het goed ontvangen is.
@Calypso ja hetzelfde hiero pfff
Ja doen! Je interesse kan net het verschil maken!
Succes, hopelijk mag je op gesprek
ik heb net mijn gesprek gehad! Ik heb er echt een goed gevoel over, heb duidelijk kunnen uitleggen wat ik zoek in een functie en voor mijn gevoel goede vragen gesteld. Het was wel meer een soort kennismakingsgesprek over de functie en ging niet heel erg in op mijn eigen kwaliteiten maarja. Ik was zelf in ieder geval echt heel relaxt, dat scheelt zo veel! Tijdens een vorig sollicitatiegesprek wilde ik de baan zo graag dat ik mezelf helemaal had opgefokt, nu was ik rustig en dan kom je zo veel beter uit je woorden! Hoor eind van de week of ik door ben naar de tweede ronde
Hoe lang na het sluiten van de vacaturedatum zouden jullie een berichtje sturen om te peilen of er al meer bekend is over de sollicitanten?
Morgen is het een week geleden maar wil zo graag weten of ik op gesprek mag komen
Ok direct een mail terug dus wellicht te snel een mail gestuurd. Maar ik hoor uiterlijk maandag of ik op gesprek mag komen
@MakeFezHappen ik zou denk ik volgende week maandag even bellen of er al iets bekend is.
Twee weken! Dat was bij mijn sollicitaties de reactietermijn vanaf de dag van sluiting van de vacature.
Haha bijzonder dat ze geen mail konden sturen als bevestiging dan Maar joh, dus binnen een week iig duidelijkheid!
Oh nee, dan zou ik het gewoon laten. Het gebeurt vrijwel nooit dat mailtjes niet aankomen en nu al navragen zou ik als bedrijf een beetje too much vinden. Andere mening dan @kleinmaargroot dus haha.
edit: spuit 11. Duimen dan maar!
Nou mensen de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Heb binnen 2 weken gewoon een nieuwe baan gevonden, ben nog helemaal flabbergasted. Volgende week heb ik het arbeidsvoorwaarden gesprek.
Heb de arbeidsvoorwaarden globaal doorgenomen, maar een fulltime dienstverband (40u pw) betekent 1659 werkbare uren bij hun en dan krijg je 428 vakantie uren. Weet niet of ik het goed heb uitgerekend, maar dat zijn gewoon 53 dagen?! Ga waarschijnlijk wat terug in salaris maar dit, en nog wat andere dingen, maken het echt wel goed. Lang leve het onderwijs.
Gefeliciteerd!!
Al het advies is welkom, bedankt! Maar wow 14 weken… Volgens mij is dit inderdaad mogelijk, ga even bespreken wat slim is omdat ik er ook nog een master bij ga doen.
Het klinkt alsof @PizzaFunghi in het mbo gaat werken toch? Als je alle schoolvakanties op neemt, dan maak je je dagen wel op. Één week herfstvakantie, twee kerst, één carnaval, één meivakantie en zes zomervakantie. Maar ik weet niet of je voor de klas komt of in de ondersteuning?
In een ondersteunende functie zou 36 uur wel prima kunnen. Maar in mijn ervaring is in de zomer en tijdens de kerstvakantie er echt heel weinig te doen, dus dan zit je weleens te werken op momenten dat het heel rustig is en een dag vrij op momenten dat het wel druk is…
Bijna, ga aan de slag als docent op het HBO. Denk dat het werk wel wat meer doorloopt, vooral in de kortere vakanties, want stages lopen ook gewoon door dan. In de zomer ook ivm selectie van nieuwe studenten, maar denk ook dat er ook heel veel ruimte is om de uren inderdaad gewoon op te nemen.
oooh ik werd net al gebeld en ik ben door naar de laatste ronde!!! Zo mega spannend…Volgende week soort assessment en dan hoor ik de dag erna of ik aangenomen ben
Zo tweede gesprek op kantoor met een nieuwe persoon en de ander was ook bij het vorige gesprek. Ik heb nog nooit een tweede gesprek gehad dus ik weet niet precies wat ik kan verwachten en er zijn ook nog twee andere sollicitanten die ook door waren waar ze nog mee bezig zijn.
Ik werk in de ondersteuning van een academie op het hbo en zie zoveeeel docenten continu werken, om 23:00 nog mailen en ook in hun vakanties. Zou daar echt voor waken, ze zijn nooit echt vrij naar mijn idee. Voor ondersteuning is het een stuk makkelijker, tussen tentamens en afstudeerrondes door valt het echt mee qua drukte
Ik begrijp dat het voor jou lang duurt, maar afhankelijk van de soort organisatie of bedrijf, is dit niet ongebruikelijk denk ik. Soms kan het wel snel gaan, maar vaak moeten ook meerdere mensen er een plasje over doen.
Ik hoop dat je deze week nog wat hoort!
Ja ik herken je struggles wel hoor.
Aan de andere kant, het is niet jouw probleem als je weggaat en net nieuwe dingen opgestart hebt. Het is niet dat je werk weken on hold kan en ze zullen ze ook tot eind in willen zetten.
Als het jezelf rust heeft, zou je nog kunnen zeggen dat je 2 maanden opzegtermijn hebt, dan kun je dingen wat rustiger afsluiten.