Kun je niet vragen waar dit voor nodig is, dat je de relevantie er niet van in ziet? Dat je er liever blanco ingaat gezien het een compleet andere functie is en jouw huidige salarisstroken daar weinig toe doen.
Want ik zou je, aan de andere kant van de tafel als ik vervelend zou willen zijn, bijvoorbeeld al heel simpel uitleggen dat die ORT die je nu krijgt niet van toepassing is omdat we die uren niet van je vragen en gaan onderhandelen vanuit je basissalaris. Zodat je je ORT niet als standaard gaat zien en ik dus niet te veel zou hoeven betalen om je een goed gevoel te geven. (Ik zou dit persoonlijk niet doen, maar ik kan me die invalshoek wel indenken - maar 0 ervaring in zorg of onderwijs)
Als het alsnog tegenvalt, kun je altijd je huidige salaris incl. ORT geven toch?
En jezelf niet te kort doen, je neemt als ik het zo lees toch wel een hoop āpraktijkervaringā en daarmee kennis met je mee. Dat je het alleen nooit in een lesgeef vorm hebt toegepast, betekent niet dat je geen ervaring hebt.