Heel lief je bericht! Dank je wel!
Helaas is opmaak niet het probleem. Ik word op heel veel plekken uitgenodigd, en benadruk in de brieven de vaardigheden die aansluiten bij de functie. De brieven zijn volgens mij goed en mijn CV heb ik kort en bondig met opmaak. Word alleen keer op keer afgewezen met “je bent heel leuk en we waren enthousiast over vaardigheden 123 maar er was iemand anders die ervaren was in 456 en we willen voor deze positie toch voor iemand met meer ervaring in 456 gaan”. Tot op het punt dat ik bij één afwijzing eruit floepte dat er niet veel komt van die ervaring als ik steeds word afgewezen om ervaring. Ik ben bereid om te leren maar dan moet ik die kans wel krijgen.
Ik ga inderdaad even goed nadenken of dit het bedrijf is waar ik hierna wel echt wil blijven. Ik was best enthousiast en minder geld is niet erg maar een stage vergoeding gaat nergens over. Daarnaast: sommige bedrijven zien een stage ook niet als ervaring dus dan zou ik voor sommige bedrijven alsnog geen meter zijn opgeschoven.
Misschien volgende maand maar een staatslot kopen en hopen op “financiële vrijheid” 

en vanmiddag stond die er 10000% zeker nog op want ik heb de vacature er nog bij gehad bij het schrijven van de brief.
hopen dat ik morgen bericht krijg dat ik in ieder geval meegenomen word in de procedure.