Ho shit. Val ook weer eens binnen⦠op week uitgesproken dat ik niet zo op mān plek zit. In goed overleg besloten dat ik mān contract uitwerk en daarna stop, tenzij ik eerder wat vind. Vandaag ergens op gesprek geweest en ze gaf meteen aan tweede gesprek te willen. Leuk, maar ook eng. Het wordt zo definitief en daardoor ga ik twijfelen; wil ik dit echt? Ik had beloofd mān manager op de hoogte te houden van vorderingen, maar dit gesprek had ik nog niet gemeld. Nu wil degene met wie ik heb gepraat ook mān manager bellen voor een referentie. Helemaal prima en logisch, maar had verwacht dat zoiets na een tweede gesprek zou zijn? Nu moet ik dus 1) mān eigen manager zeggen dat ik al ergens op gesprek ben geweest en 2) met de deur in huis vallen dat iemand gaat bellen voor een referentie. Voel me echt rot want wil alles goed en netjes afsluiten en ben meteen bang dat mān manager het me gaat kwalijk nemen dat ik dit nog niet verteld had. Side note; heb dit gesprek van vandaag vorige week gepland maar toen was mān manager vrij heel de week dus had haar ook niet gezien. Wil zoiets dan wel liefst persoonlijk zeggen, maar met de ontwikkelingen van nu denk ik; had ik haar niet gewoon moeten appen? Nu voel ik me zo achterbaks ofzo⦠boe wat shit dit.