Ik zou het gewoon proberen! Wie weet valt het mee, en het is maar twee maanden tot februari
Hoe lang is je proeftijd? Want eventueel kan je dan gewoon tijdens je proeftijd weer stoppen als het echt heel erg stom is. Als je dat niet doet even kijken naar je opzegtermijn, zodat je er wel onderuit kan wanneer je wil beginnen met die andere baan.
@Applepie Als je een duidelijk idee hebt van wat je zoekt kun je dat natuurlijk aangeven. En anders misschien een korte beschrijving van jouw persoonlijkheid en skills en wat je een bedrijf denkt te kunnen brengen?
Ik heb gister een gesprek gehad nav een eerdere sollicitatie waarop ik was afgewezen. Ze hebben een tweede vacature gekregen, en wilde het hier met me over hebben. De vorige sollicitatie was heel raar. Het gesprek was super leuk, maar alles moest heel snel (binnen een dag bijvoorbeeld op gesprek) en dan maar via skype in de avond. Toen hoorde ik uiteindelijk dat ze de vacature nog meer dan een maand open zouden houden. Nu is het weer zoiets; ze hebben mij super kort dag uitgenodigd, waren heel enthousiast en hebben me op basis van dat vorige gesprek en mn cv nogmaals uitgenodigd. Gister was het weer een heel sollicitatiegesprek (wat ik niet helemaal had verwacht obv de informatie die ze me vooraf hadden gegeven) en nu zeiden ze aan het einde van het gesprek wederom dat ze nog een tijd zullen bezig zijn met het interviewen van verdere kandidaten. Ik voel me een beetje aan het lijntje gehouden eigenlijk, maar ik weet niet helemaal of het terecht is… Steeds moet ik kort dag tijd maken (en dus vrij vragen op mijn andere baan etc) om te horen oke je hebt een heel sterk profiel (wat ze dus al weten, want ik heb al eerder de procedure daar doorlopen) en we kijken nog even verder, je hoort nog van ons. Is dat gewoon normaal of vinden jullie het ook een beetje onduidelijk allemaal?