Zo lief dat je het vraagt!
Ja, ik weet het niet. Het ging wel goed op zich, maar ik heb het idee dat ze iemand met meer ervaring gaan kiezen. Maar dat komt ook omdat ik dat zelf misschien zou doen. Want voor vier maanden zwangerschapsverlof lijkt het me fijner als je iemand niet eerst nog van alles moet leren. Maar goed, nu vul ik van alles in. En achteraf kan altijd alles beter natuurlijk. Op het eind van het gesprek vroegen ze nog wel of ze iets niet hadden gevraagd waar ik graag antwoord op wilde geven of nog iets wilde toevoegen. Toen zei ik dat ik misschien wat ervaring mis, maar het met mijn enthousiasme en leergierigheid denk goed te kunnen maken. Misschien ook weer stom om te zeggen, maar mijn god, ik overdenk alles nu
Goed, ik hoor het vrijdag dus dat wordt gewoon afwachten.
Ik blijf het een rare gang van zaken vinden dat je zoān mail krijgt maar ze verder nergens op antwoord. Aan de ene kant denk ik ālaat lekker gaanā, maar aan de andere kant zou ik ook willen weten waarom je het niet bent geworden. Zou je niet een keer bij haar langs kunnen gaan? Dat je even aanklopt en vraagt of ze even tijd heeft? Of is dat niet mogelijk en werkt ze op een hele andere afdeling/locatie?