Wanneer ‘kan’ het? Als je een andere baan hebt gevonden, of denk je er ook over om gewoon ontslag te nemen?
Dat snap ik inderdaad. Heb je al leuke vacatures gezien?
Heel naar om ergens te moeten blijven werken waar je eigenlijk weg wil.
Na twee gesprekken en een opdracht ben ik het niet geworden
Er zijn echt maar heeel weinig junior banen dus helemaal kut. Heb denk ik pas zo’n 7 sollicitaties de deur uitgedaan, maar ben er alweer klaar mee…
Solliciteren op med/senior heeft ook weinig zin want krijg toch terug dat ik te weinig ervaring heb of er staat zelfs al in de vacature dat je dan de junioren gaat begeleiden en dat ben ik zelf haha.
Ik heb dus geschreven op mijn droombaam, vacature sloot op 8 november. Ik hoop morgen toch wel een bericht te krijgen of ik door ben naar een gesprek of niet.
Er zijn zo weinig vacatures die me echt aanspreken en die aansluiten qua aantal uren dat ik wil werken.
Nu zijn er ineens twee leuke vacatures, maar ze zijn zo ver weg. Een twee en de ander ruim twee uur reizen. Dat is echt waardeloos. Ik ben wel reizen gewend, maar dat was in een rechtstreekse trein een uur en drie kwartier van deur tot deur. Deze banen zitten vol met overstappen.
Heb wel familie redelijk dicht in de buurt wonen, maar heb een huis en een man en heb ook geen zin om een halve week ergens anders te logeren.
Niet helemaal het juiste topic maar: Ik ben geselecteerd voor een inhousedag van een ministerie dit is de eerste keer dat ik naar zoiets ga, is een zwarte broek/nette schoenen/blouse of blazer dan voldoende formeel?
Ik ben aan het afstuderen, als alles goed gaat haal ik half januari mijn diploma. Ik ben al volle bak aan het solliciteren, maar zelfs junior functies vragen 3-5 jaar ervaring dus ik gooi nu m’n stage ervaring (véél verantwoordelijkheid) maar vol in de strijd. Ik ga echt heel slecht op deze onzekerheid Hoe ging dat bij jullie eerste baan?
Ik meld mij hier ook weer… Ondertussen al 2/3 maanden aan het solliciteren en meerdere keren uitgenodigd maar het uiteindelijk nooit geworden. Heb wat jaren ervaring in communicatie/PR maar misschien dat ik nu ook richting office manager of iets dergelijks ga zoeken.
Weet alleen ff niet hoe ik uit moet leggen waarom ik op die vacatures solliciteer - het is niet uit passie ofzo…
Doekoe
Ik heb een nieuwe baan!!! Kan wel janken van blijdschap. Ga het liefst zo snel mogelijk weg bij mijn huidige werkgever. Iemand ervaring met het opzeggen van een contract waarbij wordt afgezien van de opzegtermijn?
Heeft iemand hier toevallig nog tips waar ik vacatures kan vinden in de culturele sector? ik ben al bekend met culturele vacatures .nl en kijk ook wel eens naar vacatures bij bedrijven op hun website
Ik vraag me eigenlijk af wat ze kunnen doen indien je je 3 weken ziekmelding oid? Misschien een maand loon inhouden?
Dat klinkt goed! Hopelijk zit er iets voor je tussen.
Ik zou zelf al heel blij zijn als ik in een gezellig team in een leuk bedrijf terecht zou komen. Beide bedrijven waar ik tot nu toe heb gewerkt waren niet heel correct richting de medewerkers en er heerste een negatieve ‘klaag’ sfeer. Dat vind ik zo jammer en vermoeiend. Waar zoek jij naar in je toekomstige baan?
Ennn???
Nog niets
Ze werken met een digitaal portaal en dat doe ik constant refreshen haha.
Hoop morgen toch wel wat te horen…
Wat een reistijd! Werk je in een krappe sector of heb je echt hele specifieke eisen? Een uur en drie kwartier zou mij al veel te lang zijn…
Spannend…We zijn pas drie werkdagen onderweg sinds de sluitingsdatum natuurlijk. Hopelijk snel (goed) bericht!
Ja ik denk alleen dat we al i.p.v. pas 3 dagen verder zijn. Maar zal vast iets horen deze week
Leuk dat je ernaar vraagt!
Heb jij nog dingen lopen?