Late reactie, ben aan het teruglezen, maar yay! Gefeliciteerd! Wanneer begin je?
Dankjewel! Ik begin 1 februari (als het goed is is mān scriptie af voor de kerstvakantie, dus dan heb ik januari vrij!).
Zijn hier meiden die misschien een goede site of iets hebben waar je je niet zo geweldige cv een beetje kunt opleuken haha.
Canva!
Ik heb ook maandenlang 24 uur pw gewerkt, ja is veel maar de rekeningen moeten ook betaald worden toch.
Ik snap dat het soms niet kan, voor mij was het ook zwaar, ik heb ook verplichte colleges en elke dag een deadline. Maar ik vind het helemaal niet raar om voor 24 uur studenten te benaderen, daar doelde ik meer op.
Dankjewel!
Wat leuk! Hoop echt dat je morgen goed nieuws krijgt. 
Hmm had net een tweede gesprek waarvoor ik een assessment moest maken. Hier kwam een heel positieve beoordeling uit - waardoor ik dacht dat dat de insteek van het gesprek ging zijn. Het was echter best kritisch met lastige vragen.
Heb beetje t gevoel dat ik het niet top heb gedaan⦠zou ik een mailtje sturen met mijn twijfels over het gesprek maar aangeven dat ik echt enthousiast ben?
Nee zou ik niet doen eigenlijk⦠misschien praat je jezelf ten onrechte naar beneden en vinden zij dat je het prima gedaan hebt. Als ze vinden dat je niet de goede antwoorden gaf, denk ik ook niet dat zoān mailtje je verder zou helpen.
Pff wat gaar⦠wel eerlijke terugkoppeling. Kan je t tenminste uit je hoofd zetten en niet denken van goh misschien was ik� En je allerlei dingen in je hoofd halen.
En weer 300 keer nee terug want te weinig ervaring. Ik denk dat ik maar gewoon moet accepteren dat ik geen werk ga vindenā¦
Heeft er iemand ervaring om via een uitzendbureau of iets (volledig) ander werk te doen? Of hoe dat eigenlijk een beetje gaat? Ga je dan gewoon naar zoān bureau en stel je dan een profiel op?
Oooh zo herkenbaar. Nu zit ik wel op mn plek, maar ik ben uiteindelijk via tempoteam aan de slag gegaan. Geen profiel opgesteld, maar gesolliciteerd op een bepaalde functie. Volgens mij liep die sollicitatie wel via het bedrijf zelf, maar verliep de rest via tempoteam.
Uiteindelijk daar maar 4 maandjes gewerkt voor ik wel een baan in mijn richting vond.
Klinkt goed dankjewel! Van de week dan misschien maar eens proberenā¦
@Salmiak ook jij bedankt voor je antwoord 
Weer 2 afwijzingen en een vacature die opeens on hold is gezet. Zo frustrerend dit.
Dat je een andere route hebt gekozen. Dat de dingen voor jou niet liepen als gepland.
Zoiets zeg ik meestal āTsja ik heb het op mijn eigen manier gedaan, en die duurde wat langer.ā Of dat je onderweg nog wat andere dingen moest leren die op dat moment belangrijker waren.
Maar dat kan misschien niet alle beroepen. Als het bijvoorbeeld heel stipt en strict is, lijkt het mij minder handig.
Kan je vragen waarom dat nu relevant is voor ze om te weten?
Ik denk eerlijk gezegd dat ze bang zijn (dit klinkt kut) om een āzwakā iemand aan te nemen. Stel je zou zeggen van ja nja ik vond het eigenlijk toch al niks en toen kreeg ik een burn out en toen was ik maar gestopt en ja nja je moet toch wat nu zit ik hier
Dan denken ze misschien dat ze met jou een risico lopen en je snel weer iets onder de leden hebt of gedemotiveerd raakt of mentaal het niet trekt.
Ik zeg niet dat dat juist is hƩ, ze zouden het kunnen denken.
Misschien als jij heel gemotiveerd kan zeggen dat je wat meer tijd nog had dan anderen om aan jezelf te werken en dat je zelfs behandeld bent maar nu heel erg op je plek zit en je goed voelt en je klaar ben voor meer uitdaging en voldoening op carriĆØre gebied klinkt het al heel anders
Denk dus ook niet dat het kwaad kan om eerlijk te zijn! In wel vakgebied zoek je werk? Dat speelt natuurlijk ook een beetje mee
Klinkt juist goed! Uit je post blijkt al heel veel enthousiasme. Als je dat ook over weet te brengen kan ik me niet voorstellen dat bedrijven het āergā vinden dat je een moeilijke periode hebt doorgemaakt. Is ook niet erg natuurlijk maar vanuit een bedrijf gezien is het minder gunstig om iemand aan te nemen omdat ze bang zijn voor iemand die altijd wat heeft.
Probeer je gewoon voor te stellen hoe het is aan de andere kant van de tafel en dan wil je iemand zo enthousiast en vitaal mogelijk is. Heb je al wat gehoord van de sollicitatie??
Ah, ik zag een functie die perfect bij mij aansloot (ervaring, omgeving en werkveld). Ik heb echt even de tijd genomen om een goede brief te schrijven maar ik kreeg binnen 24h een automatisch gegenereerd āhelaas-maar-bedanktā e-mail. Nu ben ik gefrustreerd gezien ik de reden van afwijzing niet eens te horen krijg. Ik heb zelfs op het punt gestaan om de HR-manager van dat bedrijf via LinkedIn een berichtje te sturen
Verder hoop ik dat ze hun unicorn gaan vinden.