Songfestival # 2 (Deel 1)

JAAAA!! Ah deze vond ik echt zo geweldig, ook een van mijn favorieten aller tijden. Prachtig nummer, prachtige stem, geweldige act, alles klopte.

En voor een niet anonieme poll moet je op het tandwieltje klikken en dan ‘Tonen wie er heeft gestemd’ aanvinken!

Echt jammer van Noord Macedonië en Kroatië wilde ik ook wel graag in de finsle

Hahaha die gast van Noorwegen ging helemaal loco in de green room. En er zat een vrouw naast ons die krijst constant naar Nikkie: NIKKIE WE LOVE YOU op elk mogelijk moment.

EN EDSILIA ZWAAIDE TERUG

25 likes

OMG WAS JIJ DAAR :sob: Voor eeuwig jaloers.

Op de Youtube van Eurovision kun je nu ook de hele acts van Nederland, Italie en Duitsland al zien!

Ik vind dat ze er echt een mooie act van hebben gemaakt! Ook slim zo die tekst te projecteren (na alle brocolli grapjes…) en vind het een leuke opbouw, krachtig en dan aan het eind lekker vrolijk. Natuurlijk wel heel biased, maar ik vind het echt een stuk beter dan dat hij nu staat bij de bookmakers!

10 likes

Echt kut dat de apartheidstaat door is.
Hopelijk blijven ze buiten de top 10

ANYWay in beter nieuws heb ik net 5x op rij MATA HARI geluisterd op de fiets en voel ik me weer geheel zen.

13 likes

Iemand voor ons in de rij bij de controle wou een Palestijnse vlag naar binnen smokkelen. Is niet gelukt. Vond ik jammer.

10 likes

Waren de meeste live ook zo slecht als dat voor ons op tv was?

Voor mij wel maar mijn oren beginnen al te trillen als iets ook maar 1 hertz afwijkt. Bij Roemenië heb ik wel van ellende het nieuws zitten lezen. De arme meid. Dat waren 3 hele lange minuten.

4 likes

Zag reacties op Twitter dat toen Oekraïne aan het optreden was iedereen in de zaal losging? Was dat ook echt zo?

Owjazeker!

3 likes

Heb je nou die naam expres in caps geschreven? :grin: Maar moet toegeven dat hoe vaker ik dat lied hoor hoe meer het blijft steken.

2 likes

Ohhh, het was zo fantastisch!! We zaten helemaal rechts en eerst dacht ik ‘kak, wat een onhandige plekken, je ziet alles vanaf de achterkant…’ maar dat was juist heel leuk, om te kunnen zien wat er aan de achterkant van het podium gebeurt. En we zaten precies aan de kant waar alle artiesten en presentatoren van het podium kwamen, dat was vrij hysterisch vanuit het publiek, maar wel heel leuk om hun reacties op het optreden en op het publiek te zien.
Morgen weer!!

36 likes

Ik vannacht.

54 likes

Jaaaa Loïc :heart_eyes: ben een paar jaar geleden naar een concert van hem geweest, was echt geweldig! Hij kan ook echt super goed dansen.

2 likes

Had dit niet te maken met het feit dat het een “testevenement”? Er zijn dacht ik, bepaalde afspraken gemaakt en het publiek is zogezegd 1 grote bubbel. Dus iedereen bij elkaar maar slechts een beperkte groep, om te kijken wat het geeft ivm corona besmettingen?

1 like

Ik heb echt zo slecht geslapen door alle opwinding hahaha

7 likes

Echt benieuwd hoe het eruit ziet na de tweede halve, de optredens hebben echt een grote invloed op de voorspelling.

2 likes

Loïc is echt heel goed live en heel aardig! Heb hem gezien en gesproken tijdens zijn repetitie van Eurosonic

2 likes

Ik denk dat dat armbandje met licht ook de tracker was, lijkt me niet dat ze zoiets belangrijks 3 keer achter elkaar vergeten

3 likes