Ohh verkeerd begrepen! Wel zonde, was wel een leuke extra met die lampjes
Ik dacht eerst dat het een stom grapje was van die man. Want het was echt een flapdrol
Ik ben weer helemaal into songfestival (moest een beetje inkomen dit jaar), maar zit al uren te swingen op deze knallers
Nog steeds woest dat Eleni het af moest leggen tegen de kip
@Baron @EleanorRigby Ik vroeg aan het meisje dat het armbandje aan me gaf of het de tracker was en toen zei ze van niet. Maar het lijkt me wel logisch als dat wel zo was.
Er was een camera uitgevallen, vertelde de organisator later bij Op1.
Heb nog zitten denken over Roemenië en die hele staging/choreografie was gewoon niet oké (zoals @NInja ook al zei). Ze is gewoon niet echt een danseres en moest zoveel lopen en rare bewegingen doen. Dat stukje vanaf 2.08 bijv.: waarom?
Jaaa hier heeft mijn vriend een foto van genomen haha:
Hahaha goede, ik was alleen maar aan het lachen en swingen
O en Fuego is echt 1 van mijn all time favorites ook, heerlijk @Roguee
Oo het was zo zo zo leuk!!! Wat dingetjes vanuit de zaal:
- ‘mijn’ vak zat naast de bank van Noorwegen in de green room en die gingen helemaal los. Ze gingen ook steeds ons vak opzwepen en laten joelen enzo hahaha. Heb nu echt een zwak voor hun. En respect voor al zijn gedans in die warme jas. Vooral tijdens Mata Hari bouwden ze een feestje. Na afloop bleven ze ook nog een hele tijd hangen.
- een deel van het gejuich voor Israël (toen zij opkwamen), was niet voor hun maar kwam uit mijn vak en was voor Noorwegen. Mogelijk veroorzaakte hij dat zodat zij niet teveel uitgefloten zou worden en als echt zo was, vind ik hem extra sympathiek
- toen Israël door was, werd er wel veel boe geroepen
- tijdens Mata Hari en Oekraïne ging iedereen op de tribunes helemaal los. Bijna iedereen stond en was aan het dansen.
- mocht op tv ook het gejuich van het publiek te horen zijn geweest tijdens Duitsland: dan hoor je op een gegeven moment tijdens het liedje super veel gejuich. Dat was niet voor Duitsland maar voor Jeangu die het podium betrad
- Ierland was zo ontzettend teleurgesteld. Echt heel zielig. Het leek ook alsof de zangeres moest huilen na afloop. Ikzelf en de mensen direct naast me gingen toen heel hard haar naam roepen, anderen namen dat over en toen riepen we allemaal Lesley, Lesley, Lesley (op zo’n ritme weet je wel) en kwam ze helemaal blij en emotioneel zwaaien
Ah leuk om te lezen!!
Voor de tweede halve finale zijn er ook weer wat FF’ers die gaan he? Superleuk.
Men ben echt zo gaar als een kanarie. Wat was gisteren een leuke dag
Ahh die filmpjes zijn leuk!
ik zag net die met Oekraïne en wat lijkt ze eigenlijk ook op dark Noor (queen of jetlags)
Hahah ik ook! Hang in pyjama op de bank. En mijn stem is verdwenen hahah
Heerlijk deze insideverhalen, ik wil meer horen van de komende optredens!
Ahhh wat jammer zeg
Hopelijk zijn ze tevreden met die opname…
Hahaha wow ik hoor net dat oekraine een nederlandse standin had tijdens een rehearsel, omdat die zangeres eerst wat ziekjes was, maar hoe ziek goed
Ik had me trouwens helemaal verheugd op het optreden van Italië, echt jammer dat ze tijdens de liveshow niet optraden
Misschien spuit 11, maar net even met vader gesproken en blijkbaar is het Oekraïense nummer een soort techno-pop versie van een superoud (paar eeuwen blijkbaar) Oekraïens volksnummer dat werd gezongen op het platteland over de lente (en de lente verwelkomen door middel van een soort dans of spel).
Nee nee nee fuck fuck fuck!!! Dit vind ik echt heeeeeeel jammer mogen ze niet met 1 minder ofzo meedoen? Ah shit man keek hier echt heel erg naar uit
Edit: op de insta van gagnamagnid in de stories vertelt Johann dat hij degene is die positief is, heeft geen klachten maar is heel verdrietig en moet ook helemaal huilen enzo (en ik huil bijna mee).
Hahaha die gast van Noorwegen is inderdaad ook mijn zwak geworden. Hij ging zo lang door!!!
zag dat Kroatië ook zat te huilen maar die zaten voor mij aan de andere kant van de zaal.
Ik ging trouwens ook elke keer kapot om die poetsploeg die tussen elke act als een turbo over het podium ging. En die stofzuigmannetjes vlak voor de show leken op Ghostbusters!
Ik zag ook elke keer techniek mensen aan de zijkant van het podium knielen, vervolgens tijdens het liedje in turbo het podium op om de trap te verplaatsen en dan weer weg, mad respect voor die mensen.
Oekraïne voelt echt als een soort bad trip ofzo. Maar ondanks dat vind ik het wel tof haha.