Ik lees nu het nieuws over IJsland en nu ga ik huilen
Oh dat van IJsland is wel balen zeg. Sowieso wel ruk dat het toch nog mis lijkt te gaan, Polen was ook al positief getest toch?
Ja ik vond het zo gaaf om de technici in actie te zien. Wat een vaklieden
De scores in onze poule zijn geüpdatet!
Ja volgens mij ook, maar niks meer over gehoord eigenlijk
Ik vraag me dan wel af of er niet meer besmettingen zijn aangezien ze toch in elkaars omgeving zijn en met de presentatoren/interviews etc.
Was dit de live semi finale? Dan zat je echt super dicht bij mij in de buurt
Jammer dat ik jou en @TantePollewop niet heb gezien!
@Evenveel ik zag mezelf 1 keertje in beeld hahaha maar weet niet meer precies wanneer.
Ook was het echt fantastisch om erbij te zijn! Ik kan het nog steeds niet geloven, en ook is mijn neefje ook nog eens geboren op dezelfde dag ook Maar ik moet wel toegeven dat het echt ontzettend erg op tv gericht is (duh
) waardoor ik het idee heb dat zo’n familie show misschien toch leuker is, omdat er meer interactie met het publiek is, en ik het ook prima vind om het de komende jaren gewoon bij mijn feestjes te houden en lekker met mijn luie reet met een zak chips op de bank haha. Maar ik ben echt super dankbaar dat ik het heb mogen meemaken, ook al waren er wel wat dingetjes die een beetje de sfeer awkward maakten voor mij en achteraf baalde ik er toch wel van dat ik het mezelf allemaal zo aan trok.
even ranten
Nou, ten eerste zat mijn zus midden in haar bevalling vlak voordat het begon ( nog steeds vraag ik me af van Jezus hoe is het mogelijk ) waardoor ik me wel schuldig voelde dat ik dan bij het songfestival feest zat te vieren, terwijl zij dan zit te creperen van de pijn. En ook ben je gewoon de hele tijd toch bezorgd en zit je daarmee in je hoofd. Ook voelde het een beetje raar om dan foto’s en zo ervan te delen. Heb ik wel gedaan hoor, maar naar mijn zus durfde ik eigenlijk niet echt iets te sturen ervan.
Vervolgens zat er een vriendengroep naast mij, en ik hoorde ze met elkaar overleggen dat ze iets aan ons gingen vragen, dus ik dacht al van ohh jee wat gaat er nou gebeuren. Dus ze vragen mij of ik alsjeblieft met hun vrienden van plaats zou willen ruilen, want ze zouden ontzettend graag naast elkaar willen zitten met het songfestival, en ik zou ze daar heel gelukkig mee maken etc. Nou ja, ik wou dat natuurlijk best voor ze doen op zich, mits het verschil in zitplaatsen dan niet te groot was. Dus mijn vriend ging kijken, en hij zei dat je dan toch de hele tijd tegen een railing aan zat te kijken. Dus ja ik besloot om toch voor eens in mijn leven egoïstisch te zijn, en ik zei sorry ik vind het echt heel rot, maar door die railing ga ik het niet doen, want dit is voor mij ook eens in mijn leven het spijt me. Ik had het echt wel voor jullie gedaan anders. Nou ja, vonden ze niet erg, maar toch voelde je echt zo’n sfeer, en voelde ik me wel gelijk alsof ik deze mensen hun avond had vergald alleen maar omdat ik bleef zitten op de plek waar ik een kaartje voor had. Dat ging zo in mijn hoofd zitten allemaal. Mijn zus en die mensen, dat ik er op een gegeven moment niet eens meer van kon genieten? Tien hoorde ik die gast nog iedereen aansporen om op te gaan staan en zei hij tegen mij:’ kom op verka jij ook!’. Echt zo bitchy haha. Nou ja ik vond het gewoon kut heeft toch mijn avond een beetje vergald en voor wat? Ik voelde me gewoon enorm opgelaten door alles en echt alsof ik er gewoon niet van mocht genieten ofzo
Als t goed is is er met iedereen buiten hun delegatie wel afstand, maar heeft ook tussen Polen en IJsland over kunnen gaan dus, dus toch niet genoeg vrees ik. Maar de hele band van IJsland zit wel gewoon bij elkaar dus hoop voor ze dat ze niet allemaal besmet zijn geraakt (vooral Arny, die is zwanger )
Ik voel me nu schuldig!
voor de forummers: Ik zag Otzi buiten lopen en ze zag er echt geweldig uit in haar jurk! Maar toen durfde ik geen hoi te zeggen dus toen heb ik als een echte creep wel een insta berichtje gestuurd.
Aww ik vind het zo sneu
Gelukkig krijgt Johann erg veel positieve berichtjes op z’n instagram echt zo lief! En love het Eurovisie publiek/de community
Ja! Ik zat in vak cj, rij 7
Ik zag wel iemand waarvan ik dacht dat het jouw outfit was (van de foto), maar zonder strikje? Maar misschien was jij het dan wel haha
Wow sick, ik dacht dat ze gewoon playbackte zo erg lijkt het op de echte zangeres maar dit is zij dus echt gewoon zelf!
Ja vet he! Ik was ook echt onder de indruk
Ik vind haar qua looks ook zo goed passen bij het nummer, beetje donkere blik.
Ze is trouwens studente aan Codarts dus ze is niet helemaal random uit de Taco Bell geplukt (wat ik eerst dacht na al die filmpjes haha)
Hahahah dat vind ik nou ook. Love Marc Marie.
Vind België wel een leuk nummer hebben hoor! Ben welvoor hun!
Rafael zelf van Polen is niet positief getest maar iemand uit zijn delegatie. Nu zijn ze dus allemaal in quarantaine maar ik denk dat hij niet is besmet anders hadden ze dat ook wel gezegd.
Had gelezen dat Roemenie, Malta, Ijsland en Polen in hetzelfde hotel zitten dus mogelijk is er daar iets misgegaan. Daarom waren Roemenie en Malta ook niet op die openingsceremonie, ze gingen uit voorzorg in quarantaine na die positieve test van iemand uit de Poolse delegatie dacht ik
Nu de officiële bevestiging:
Dus ook zelf besloten dat ze alleen als hele groep willen, siert ze wel! Nu duimen dat ze wel door de semi final komen en dan ga ik me zaterdag kapot op ze stemmen. Ik wil naar Reykjavik volgend jaar gvrdm
Ja super jammer! We zaten zo te zien wel allemaal in dezelfde helft van de zaal. Al zat ik dan in de hoek aan de andere kant. Had gehoopt jullie bij de bar tegen te komen en ging nog expres kijken of ik je glitters ergens kon spotten
Love it! Dat is sowieso een hele goede outfit voor het Eurovisie songfestival.
Hahahaha Awww is niet erg!!! Ik heb je wel nog geprobeerd te spotten maar helaas
@Merrow zo idd we zaten allemaal echt bizar dicht bij elkaar!
@EleanorRigby yep we zaten in exact hetzelfde vak hahaha
Menn echt wel jaloers op de mensen die gaan haha.