Dat nummer van Oekraïne gaat mijn hoofd voorlopig niet verlaten, ik had nog niks van de nummers gehoord tot gisteren maar deze steekt er voor mij echt enorm uit. Wat een monster, in positieve zin.
Nu luister ik hun inzending van vorig jaar en die is echt ontzettend slecht, dus wat dat betreft hebben ze een mazzeltje te pakken met deze herkansing.
Ik wil zo graag dat nummer van Rusland meebleren maar zelf fonetisch kan ik er geen pap van maken
Heb zo’n enorme girlcrush, Jesus…
Het nummer is heel catchy maar niet m’n favoriet, maar je kan je ogen niet van die vrouw afhouden. Gor-geous.
Over crushes gesproken: ik vind de zanger van Italië (Damiano David) zo lekker smerig sexy, vooral ook met z’n viezige pakje en eyeliner en hakken.
Ik wil echt de complete garderobe van Italie die ik tot nu toe voorbij heb zien komen
Jaa vind ik ook!
Hij is in januari 22 geworden De rest is 21/20
KHALEESI
omgggg! Heel leuk! Ik heb vandaag mijn glitterplaysuit voor thuis op de bank binnen gekregen and I LOVE IT.
Jaa is van die ontwerper waar zij ook vaak dingen van draagt! Echt heel gaaf. Vind zijn ontwerpen echt fantastisch.
Edit: even de naam opgezocht, kan die maar niet onthouden, maar is van Claes Iversen (die ook net een bruidscollectie heeft uitgebracht las ik op linda. Hoe gaaf (nog steeds duur maar goed het is wel echt zo mooi allemaal))
Voor diegene die al geweest zijn: sta je na de show nog lang in de rij om Ahoy uit te komen (qua tribune af, garderobe etc) of loopt t wel soepel door? Zou graag de trein van 00.05 vanaf Centraal willen halen maar kan moeilijk inschatten of dat haalbaar is
Edit: en ohja, letten ze op die tijdsslots?
Haha oké, de favoriet van mijn vriend is Cyprus (naast z’n nummer 1 Italië), kan niet zeggen dat ik verrast ben als ik naar haar pakkie kijk
Ik vind die afleveringen van “Op weg naar het songfestival”, elke dag om 20:25 uur op tv, best leuk
@Acquiesce Ik vond dat het best doorliep ja. Hoeveel tijd zit er tussen beoogde eindtijd show en vertrek van de metro?
Edit oeps 19:25 idd!
23.15 verwachtte eindtijd, dus 40 minuten. En dan moet ik nog met de metro naar centraal. Of met een taxi, of aan degene met wie ik ga vragen of hij me met de auto een lift wil geven, maar vraag me van beiden af of dat veel sneller gaat zijn. Zal ook wel even duren voordat je het parkeerterrein af bent
Op weg naar het songfestival is al begonnen, om 20.25 is concertregistratie van het grote songfestivalfeest!!
Ik vond die jurk van gisteren wel heel erg prinsesserig (op de Disney manier). Dit is wel mooi
Oké denk dat het met de metro wel gewoon zal lukken! Die gaat nog vaak dan.
Met de auto van het parkeerterrein duurde dinsdagmiddag echt heel lang haha. Was wel gezellig omdat we keihard songfestivalmuziek hadden maar het duurde wel een poos.
O ja oeps 19:25 bedoelde ik! Straks idd concert kijken!
Ik zit m’n hoofd te breken over waar ik deze (vergelijkbare) jurk laatst heb gezien (was het toch maxima?)
Nou, ik ben in de Ahoy. Parkeren een tip: ik heb zo’n parkbee locatie tegenover de Ahoy. Geen idee of ik daar weg kom, maar het was wel goedkoop
Maar nu dus mezelf ruim een uur nog vermaken (ben alleen). Maar het voelt wel echt epic om gewoon in de Ahoy te zijn