Songfestival # 2 (Deel 1)

Hooooee kan dat nou weer allemaal… ze testen elke dag zo’n beetje, ze zitten toch in een bubbel?

Heeft dat geen gevolgen voor de show verder? Hij was er dinsdag ook en heeft toen ook opgetreden etc en is met mensen (presentatoren/productie) in contact geweest?

Ben heel benieuwd wie ze nu in zijn plaats laten gaan? Of dat ze een repetitie uitzenden…

Ja, kan me voorstellen van wel… Dit statement is echt pas net gepubliceerd dus misschien zijn ze zelf ook nog bezig met dat uitzoeken? De positieve test was ook gisteren al dus dan zou hij is de kans zeker aanwezig dat hij dinsdag al besmettelijk was, lijkt me…

Omg en hij stond heel knus met Edsilia

2 likes

Ja dit dacht ik ook net. Maar zij zal nu wel negatief zijn nog, anders hadden ze dat ook gedeeld. Maar kan heel goed dat er morgen of zaterdag meer mensen positief testen… Wel stressvol man.

1 like

Zoo kut voor 'm ook… normaal reikt de vorige winnaar ook de prijs uit en alles toch?

2 likes

Dit lijkt me ook echt kutste ooit voor hem. Haal je de overwinning voor je land binnen en kun je niet bij je ‘eigen’ feestje aanwezig zijn. Baal zelf ook wilde hem zo graag weer live voor het publiek zien zaterdag :pensive:

8 likes

Wat een fantastische jurk wow! :grin:

1 like

Ik baal echt van dadiiii! Ik had hem zo graag willen zien hij was echt mijn favoriet :sob:

Hoe mooi het was dat zoiets weer kon, wordt t nu toch wel erg duidelijk dat we nog middenin een pandemie zitten. Hopelijk gaat de rest door en worden ze misschien iets voorzichtiger ofzo.

9 likes

Jaa iedereens repetitie is gefilmd. Die van IJsland zenden ze vanavond uit

2 likes

Oooh wat erg. Bestaat er ook een back-up plan voor de presentatoren? Echt zielig voor Duncan

2 likes

Måns Zelmerlow is vast al in Rotterdam toch? :thinking:

8 likes

Die mag ook zonder corona Jan vervangen :see_no_evil:

11 likes

Vraag me af of je na 1 positieve test al niet meer mee mag doen…Wat als het een vals positieve test is? :pleading_face:

Whaha idd, wat gênant weer

https://www.instagram.com/tv/CPFxbVbqHxa/?utm_medium=share_sheet

5 likes

Wat hebben we toch een geweldige cuisine :cry:

1 like

Hahah wat een schaamte, dat past nou niet echt bij de hysterie van eurovision. Is meer kringverjaardag appropriate :joy:

6 likes

Heb net twee flessen rosé, wederom een doos bittergarnituur, blokjes kaas en gehaktballetjes (voor in de magnetron, lol) gekocht. Deze tata is er weer klaar voor vanavond hoor :joy:

7 likes