Songfestival # 2 (Deel 1)

Zou wel een dreamteam zijn - Nikkie en Måns. :ok_hand:

2 likes

Ja shit jongens, ik hoop ook echt niet dat er nog meer positieve tests zullen volgen. Vooral bij de presentatoren zou ik het echt jammer vinden. Zag wel dat Edsilia een half uurtje geleden nog iets in haar stories had gepost op Instagram dus hopelijk is dat goed nieuws. Neem aan dat ze allemaal meteen zijn getest.
Las eerder van de week dat buiten de bubbel om wel wat positieve tests waren (leveranciers etc) maar die zijn niet in de bubbel geweest. Dus die hebben het daar waarschijnlijk niet opgelopen. Laat alles aub gewoon goed gaan, gun het ons :sob:

Iemand begon hier op werk over een balletproductie genaamd Mata Hari

Ik: ma ma ma Mata Hari!
bonuspunten voor collega die erachteraan riep: she’s like cleopatra

26 likes

De repetitie is nu bezig, inclusief presentatoren, dus lijkt me dat zij vandaag alle vier negatief zijn getest.

4 likes

Hahaha die guy van Polen is wel leuk. This is the ride of my life!!

2 likes

M’n dochtertje van anderhalf gaat los op Mata Hari haha :pleading_face:

9 likes

Zou dat best gek vinden, want je kan eigenlijk pas na 5 dagen zeggen of je besmet bent of niet toch? Niet na 1 of 2 dagen al (met zekerheid). Denk dat zij incl repetities enzo wel langer dan 15 min naast hem heeft gestaan. Ieder ander zou ook gewoon in quarantaine moeten tot minimaal de 5e dag. Al zou het wel echt heel kut zijn als ze idd niet zou mogen.

2 likes

Er zijn meer songfestival outfits nodig in dit topic! In verband met een geboorte vieren we het in een hotel in Limburg met een fles wijn op de kamer.

Alleen m’n outfit gaat dus wel mee. Ik trek deze cape aan met zwart witte kniesokken en Nikes. Geen schmink haha.

6 likes

Omg ik wist helemaal niet dat Mata Hari Nederlands was :eek:

Wikipedia:
Mata Hari , [pseudoniem] van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle ([Leeuwarden], [7 augustus] [1876]– [Vincennes], [15 oktober] [1917], was een [Nederlands] exotisch [danseres].

2 likes

Hahahah sowieso kraken we altijd alles van Nl af. Alle landen waarschijnlijk vreselijk trots op hun presentatoren, wij branden de onze helemaal af

1 like

Fries zelfs

Vind het altijd grappig dat ze als exotisch gezien wordt (sowieso niet meer hoe je mensen nu omschrijft) maar Friezen zijn wel echt het tegenovergestelde van exotisch, sensueel, verleidelijk.

16 likes

getriggerde Friezen in 3 2 1

9 likes

Zelfs Doutzen met al haar genetische knapheid is zo sensueel als een surfboard als ze beweegt.

16 likes

Ze hoeft alleen maar haar mond open te trekken en dan houd het voor mij al op (sorry not sorry).

3 likes

Jammer dat er geen bewegend beeld van Mata Hari bestaat waarop we haar zien dansen. Op foto’s ziet ze er ook niet echt Fries uit vind ik. Ze zal vast wel niet zo’n stijve hark als Doutzen zijn geweest. Never forget dat awkward filmpje waarop ze ging dansen voor de camera in ondergoed.

Samenvatting

Haha, autocorrect maakte van Mata Hari bij mij Mata Hark😂

7 likes

Helemaal nu met al die Moederhart-bullshit die ze uitkraamt

3 likes

Nou inderdaad :face_vomiting:

1 like

O echt kort? Korter dan Davinia? Wat jammer :frowning: :frowning: :frowning:

Ik geniet heel erg van die looklab videos en dit is wel next level voor Nikkie
Ze mag Maxima interviewen:

8 likes

Ja in m’n herinnering heeft ze echt vier zinnen gezongen ofzo :frowning_face:

Weet niet of dat een familyshow ding is en vanavond langer?