Songfestival # 2 (Deel 1)

Geniaal het natuurhistorisch museum organiseert het europigeon songbirdfestival met allemaal vogels

Die filmpjes van de deelnemers ook:

Ik moet ook lachen om hun tagline “Een doodleuk museum”

15 likes

Deze dan :heart_eyes:

47 likes

ik die op Duncan klikt terwijl only teardrops door m’n hoofd galmt:
41kl0hjR6UL.SX331_BO1,204,203,200

11 likes

wie doet edsillia zo dirty

26 likes

Ik weiger om te stemmen, dit is als kiezen tussen m’n kinderen. En ik heb niet eens kinderen. :grimacing:

Twijfel iig tussen Euphoria, Only Teardrops, Heroes en Arcade.

2 likes

Again, het past allemaal zo niet bij elkaar. En ja Edsilia :woozy_face:

7 likes

Ik vind Edsilia’s look juist heel cool. Wel jammer dat het weer niet echt bij elkaar past inderdaad, maar denk dus wel dat ze daardoor veel inspraak hebben gehad in hun eigen looks en daar valt ook wel wat voor te zeggen.

Vond de helft Nikkies looklab outfits ook eeeeecht niet mooi

1 like

Ik word echt boos als Malta wint

Zo’n slechte performance, zo’n cliché Netta achtige boodschap. Bij beiden dacht ik ook van nou t zal wel meevallen met al die mannen hoor.

Echt kutnummers

13 likes

Jaa helemaal eens

1 like

Dit is wel echt zo’n jurk waarvan over een x aantal jaar gedacht wordt whyyyyyyy. Net zoals jaren 80 jurken.
Love it tho

8 likes

Ahh ik vind de jurk van Chantal zo mooi

3 likes

Ik kan in dat nummer van Oekraïne alleen maar horen “suck my dick bitch”

Ik ben helemaal fan van Finland nu.

2 likes

Dat heb ik met Albanie. Daar hoor ik alleen maar: ‘Zat ie nog maar voooool!’

1 like

Ohhh wow Chantal! Vind het tof om haar eens zo te zien. Ze straalt echt.
Nikkie is ook echt prachtig. Haar ooglook (deelde ze op haar instagram) past er perfect (duh) bij! Vind het echt een prinsessenjurk en haar tatoeages maakt het weer wat ‘stoerder’.
Edsilia haar jurk vind ik het minst spectaculair, maar dit is wel haar mooiste jurk. Kleur staat haar goed.
Jan heeft voor mijn gevoel elke avond het zelfde aan haha. Ik was voor een gekke stropdas gegaan

Nikkie haar ooglook:

3 likes

Ik ben trouwens een enorme Azerbeidzstan sinds ze meedoen in 2008.

Mag ik even een case maken dat Az het meest iconische Eurovisieland van de afgelopen 10+ jaar is.

Ik neem jullie mee naar 2008. Half Europa heeft nog nooit gehoord van Azerbeidzjan en degene die het wel kennen denken wss oh dat zijn vrome moslims. Maar dan komt Az GVD keeeeeeeihard binnen met dit nummer dat ALLES is dat je wil in een Eurovisie nummer

Na de eerste noot wist ik direct waar mijn alliantie lag in het nagorno karabach conflict.

Daarna deze banger die had moeten winnen (in plaats van running scared dat eigenlijk het saaiste lied was wat Az ooit heeft gestuurd)

Tussen 2009 en 2013 hebben ze ELK JAAR DE TOP 5 gehaald. Icons.

Alleen in 2018 stonden ze niet in de finale.

Drip drop
Hold me
Skeletons
Miracle
When the music dies
Hour of the wolf
Start a fire

ALLEMAAL BANGERS

Gesponsord door de overheid van Azerbeidzjan

36 likes

Mooie jurk van Chantal, van Edsilia is oké, van Nikkei vind ik juist nu helemaal niks.

Leuke kleding voor de finale. Maar zo jammer dat Jan niet een gekleurd pak draagt. Wijnrood, donkergroen, paars of een ruit ofzo. Waarom zo saai. Pakken zitten verder wel heel mooi en ze staan hem goed maar het had leuker gekunt.

6 likes

Ik vind de jurken van Edsilia juist heel mooi, ook heel erg passen bij hoe zij presenteert. En ze zal er vast zelf wat over te zeggen hebben gehad!

4 likes

Wat is jullie meest controversiële Eurovisie mening van de afgelopen 20 jaar?

Mijne is dat dit echt een ongelofelijk kutnummer is en ik gister dacht flikker op Helena.

Sorry maar My Secret Combination >>>>>> This is our night >>>> Shake (allebei van King Sakis) >> Opa! >> Alcohol is Free >> watch my dance >> Aphrodisiac >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
My number one.

De andere Griekse nummers zijn het niet waard om te onthouden en sinds 2015 heeft Griekenland GEEN ENKEL iconisch nummer meer gebracht, gelukkig is sinds die tijd Cyprus wel iconisch. Maar hoe zwak Griekenland tegenwoordig is is echt heel sad.

2 likes