Songfestival # 2 (Deel 1)

Lekker benen scheren morgen tijdens de finale (sorry heb echt een hekel aan dat lied)

5 likes

ik zit op de forum side van tiktok :joy:

6 likes

voor wie het ja ja ding dong moment (zoals ik) gemist had:

4 likes

Hoooooooooooooooooly fuck

Frankrijk is echt bizar goed, lijkt wel alsof je ineens in een art house film zit Ipv Ahoy, alles eraan is prachtig.

Haar outfit, de vogels, het licht, de tekst, de simpelheid, de stem, de emotie, de arm bewegingen, de snik in haar stem, de instrumenten, de reflectie, het camerawerk, de inzoom en uitzoom, de rook, hoe ze het lied met haar armen ineens opzweept, de taal, de versnelling, het einde, het gehum, en de uithaal.

12/12

Sorry MATA HARI

23 likes

Oekraine had moeten winnen in 2007
Veel mensen vinden van niet omdat het een troll entry is maar boeieee het was echt een lekker nummer/leuke show

Kan dat niet zeggen van de winnaar van doen :clown_face:

1 like

Ik kan deze fonetisch meezingen hahahhaa
Echt jarenlang op repeat gehad als ik sad was, ik heb geen idee waar het over gáát maar ik voelde het altijd wel.

Ook die strenge vrouwen in pak erachter, het deed me altijd wel wat. Zo dramatisch. Beetje Husavik, alsof ze over iets zong waar ze super gepassioneerd over was.

Maarja Dragonsta Din Tei gaat over een lindeboom ofzo, dus wie weet waar molitva over gaat.

Maar krijg altijd kippenvel van het einde, playede dat stukje vaak op repeat, die uithaal.

4 likes

Ik wil die aftertest voor fieldlabs inplannen maar wat is dat kut geregeld zeg, geen wonder dat niemand dat schijnt te doen. Kan ineens alleen maar 8/10 km verderop testen en die website invullen is ook al een crime.

1 like

Ik mis de epische inzendingen van Turkije

5 likes

Hallo waarom heeft niemand het over het ICOON Verka Serduchka

4 likes

Dat is toch geen controversiële mening, ik ga er vanuit dat iedereen beaamt dat Verka songfestival royalty is

TANZEN

:man_dancing:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3:

3 likes

Ninja had het er net nog over

2 likes

Ojaaa ik was even vergeten dat dat in 2007 al was, jeetje ik dacht 2011

@Dombo OKE HAPPY END

4 likes

Dit is ook wel echt een absolute banger

2 likes

just dOOooOo it For Your LooVErr zit al dagen in m’n hoofd en het belemmert m’n functioneren

9 likes

Zo raar geregeld idd! ik moest gisteren om te testen eerst met de trein, toen een kwartier lopen naar een of andere shady hal op een industrieterrein en toen weer terug. Nu kan ik voor de aftertest opeens naar een hal hier letterlijk om de hoek? Echt wtf.

1 like

De inzending van Portugal doet me trouwens echt denken aan 2007 Jesse McCartney, lekker dramatisch

Oh hier trouwens wel een controversiële mening denk ik: ik vind Shine echt super leuk.

PEOPLE LET YOUR LIGHT SHINE, LET THE DARKNESS FADE AWAAAY

tenor (4)

14 likes

Deze vind ik nog steeds altijd lekker!

4 likes

Love dat eerste nummer! En België van dat zelfde jaar is ook leuk! Wit Rusland van 2017. @En_17_Anderen oh en ik vind Trijntje gaat nummer ook leuk

Ja die van België vond ik ook best tof idd!

1 like