Ik ben vooral voor Azerbeidzjan omdat dat het enige land is waarvan ik me het liedje daadwerkelijk kan herinneren.
Voor mij
1 Oekraine
2 Ijsland (omdat hun nummer van vorig jaar zo goed was dus zou het ze wel gunnen)
3 Azerbaijan (Mata Hari is nu al iconisch)
Frankrijk zingt heel goed en echt super performance maar pffff fransen. Italie snap ik niet, dan heb ik liever Finland.
ik wil nog even kwijt dat ierland echt is bestolen.
en ik heb er zin in!!
Kijken jullie weleens naar de views van de optredens op Youtube? Ik weet niet hoeveel dat uiteindelijk zegt, maar landen die volgens de bookmakers hoog staan, hebben niet altijd de meeste views. Servië heeft bijvoorbeeld een stuk meer views (1.5 mil) dan Ijsland (227k), maar toch staat Ijsland hoger op de lijst.
Zoooooo tof dat Frankrijk stijgt bij de odds. Ik vind haar nummer zoooo mooi.
ik heb italie nog niet gehoord, zo maar eens even doen want die staan dus hoog?
als ze dan winnen is het ook een beetje voor Mahmood. En de dansende gorilla van 2017
Ik denk dat sommige bookmakers ook echt wel naar dat soort dingen kijken, er gaat toch een hoop geld in om.
Maar lijkt me erg interessant om te zien hoe zo’n bookmaker tot de lijst komt en wat ze allemaal als input meenemen! Gaan ze helaas niet vrijgeven
Eerder had je ook echt geen idee welke liedjes kwamen, tot op de avond zelf. Nu kun je alles maanden van tevoren al grijs draaien. Wat heeft jouw voorkeur?
- Alles op de avond zelf pas horen.
- Alles al grijsdraaien van tevoren.
0 stemmers
Die nieuwe puntentelling helpt wel echt, afgelopen jaren was het toch steeds verrassend vond ik
Ik vind die hele voorpret altijd net zo leuk als de shows zelf. En het is leuk om te kunnen meezingen
Ik hoor alles op de avond zelf pas voor het eerst, ik vind het leuk om verrast te worden.
Ik denk niet dat ik morgen het einde haal maar hoop zo op Frankrijk. En anders Zwitserland.
Ja en live is het toch altijd heel anders!
ja klopt, en de staging kan ook veel verschil maken.
Ik doe altijd een beetje half. Ken al wel wat liedjes voor de halve finales beginnen. Pas na de finale draai ik alle liedjes grijs.
Oh en ik luister meestal voor alles nog oude liedjes! Ik vind het jaar 2015 echt zo leuk dus die lijst luister ik dan altijd.
En veel minder ogene achtig. Jammer dat ze deze versie niet zingen
Wel leuk dat er dit jaar zoveel landen in hun eigen taal zingen! Dat vind ik het allerleukste aan het Eurovisiesongfestival
IJsland nu op 3fm haha
De zanger heeft ook arcade gecovered. Ze lieten een stukje horen.
Nee, er zullen vast veel factoren meespelen. Ben daar ook benieuwd naar inderdaad!