Songfestival # 2 (Deel 1)

Ha wat een leuke post! Ik vind Running Scared wel mooi, maar valt idd wel een beetje uit de toon met de andere acts die ze stuurden. Vond Mata Hari eerst echt niet boeiend, maar na hun show van dinsdag echt top :fire: :fire:

1 like

Ijsland, Finland en Frankrijk zijn echt lekker om op te rolschaatsen.

Frankrijk zou het ook goed doen bij kunstschaatsen. Zo’n hele solo routine met glitterpakje en alles

6 likes

Die bronzer op dr tetten is wel echt :100:

1 like

Elke keer als ik hem zie denk ik “wat doe je hier eigenlijk nog”

8 likes

Voelt bij de outfits van de presentatoren voor mij een beetje of ze bij de eerste halve finale full-out zijn gegaan maar waren vergeten dat er nog 2 shows waren…op de jurk van Nikkie van gisteren na want die was echt prachtig!

3 likes

Ik vind Måns gewoon niet zo boeiend

9 likes

Amen

• Slovenië en Oostenrijk 2021
3 likes

Sameee, vind Heroes ook compleet overrated overigens met z’n ‘dancing with the demons in our minds’, echt zo’n tumblrtekst van een dramatische veertienjarige.

8 likes

Ja gewoon zo’n saaie man vind ik het
Te doorsnee

4 likes

En daarmee won ie (door de fucking jury die altijd een onterechte Zweden boner hebben) Ipv dit lied (ICONISCH) dat de publieksstem won

Echt roofdiefstal

8 likes

Grafnummer idd

1 like

Dit lied vond ik zo geweldig!

Wie weet welk lied van San Marino (volgens mij?) ik bedoel: in de clip zat een soort geanimeerd/getekend bootje op zee. Dat scoorde toen heel slecht (dacht ik) maar vond ik heel leuk.

2 likes

Ja love deze! Dit is pas lekker dramatisch en bombastisch maar dan op een goede manier, heb dit echt op repeat gehad.

1 like

Was jij ook fan van die Zweedse frans.

Dat deze knäckebröd Looking fucker stans had zal me echt nooit niet verbazen.

Sowieso heb ik best een hekel aan het pijnlijke gegeil van veel landen op Zweden, zijn altijd van die typische net-niet Scandi’s zoals Estland en Letland die dan ongeacht de act hun jury 12 punten aan Zweden laten geven voor de erkenning ofZo. En dan alle buren ook met 12, echt alsof Zweden het Mooiste Meisje van de klas was en die anderen simps.

Vind dat eigenlijk erger dan de 12 punten van GriekenLand en Cyprus op elkaar.

5 likes

Ik vond destijds Sirusho - Qele, Qele van Armenie helemaal leuk, zie nu dat die uit 2008 komt, whut :crazy_face:

4 likes

Nog steeds boos dat dit niet won

3 likes

Oude Eurovisie songfestival nummers zijn mijn favoriet. Dana international :heart: Jullie nog suggesties? Naast ABBA en Celine Dion.

4 likes
8 likes
1 like

Kent iemand deze nog?

Zo kut en chill tegelijk

(Ook weer eentje voor in het rijtje net-niet-Zweden)

9 likes