Oh geweldig!
Ik hoop op Frankrijk als winnaar
Heb het topic een beetje teruggelezen van gisteravond terwijl ik de liveshow terugkijk. Ik was er dus gisteravond bij en hoewel het niveau van de eerste halve finale een stuk hoger was, was dit ook wel echt heel leuk om bij te zijn en totaal niet saai gelukkig!
Ik heb sjaals van San Marino (als cadeau voor een vriendin ) en IJsland gekocht en heb ook meerdere vlaggetjes gescoord dus voelde me echt op en top Eurovisionfan (die vlaggetjes werden uitgedeeld, maar ergens ander stond ook gewoon een doos waar je zelf uit kon halen). Enige minpuntje vond is dat de schermen in de zaal met de tv-beelden niet synchroon liepen met wat er in de zaal gebeurde. Waar wij zaten (Ej, dus je keek echt vanaf de zijkant op het hoofdpodium) kon je soms net niet goed zien wat er op het podium gebeurde door lichten/camera’s/etc, maar je kon het dus ook net niet helemaal goed volgen op de schermen.
Alvast heel veel plezier voor iedereen die nog gaat, ben jaloers dat jullie de hele finale gaan zien want zo’n halve finale ging veel te snel voorbij!
Ik vind het wel een grappig liedje! De act ziet er wel maf uit dus denk niet dat ze veel punten halen. Maar wel meer dan nul.
Om even wat tijd te doden tot morgenavond.
Wie is jouw favoriete winnaar van de afgelopen 10 jaar?
- 2019: Duncan Laurence - Arcade
- 2018: Netta Barzilai - Toy
- 2017: Salvador Sobral - Amar Pelos Dos
- 2016: Jamala - 1944
- 2015: Mans Zelmerlow - Heroes
- 2014: Conchita Wurst - Rise like a phoenix
- 2013: Emmelie de Forest - Only teardrops
- 2012: Loreen - Euphoria
- 2011: Ell & Nikki - Running scared
0 stemmers
Geniaal het natuurhistorisch museum organiseert het europigeon songbirdfestival met allemaal vogels
Die filmpjes van de deelnemers ook:
Ik moet ook lachen om hun tagline “Een doodleuk museum”
ik die op Duncan klikt terwijl only teardrops door m’n hoofd galmt:
Ik weiger om te stemmen, dit is als kiezen tussen m’n kinderen. En ik heb niet eens kinderen.
Twijfel iig tussen Euphoria, Only Teardrops, Heroes en Arcade.
Again, het past allemaal zo niet bij elkaar. En ja Edsilia
Ik vind Edsilia’s look juist heel cool. Wel jammer dat het weer niet echt bij elkaar past inderdaad, maar denk dus wel dat ze daardoor veel inspraak hebben gehad in hun eigen looks en daar valt ook wel wat voor te zeggen.
Vond de helft Nikkies looklab outfits ook eeeeecht niet mooi
Ik word echt boos als Malta wint
Zo’n slechte performance, zo’n cliché Netta achtige boodschap. Bij beiden dacht ik ook van nou t zal wel meevallen met al die mannen hoor.
Echt kutnummers
Jaa helemaal eens
Dit is wel echt zo’n jurk waarvan over een x aantal jaar gedacht wordt whyyyyyyy. Net zoals jaren 80 jurken.
Love it tho
Ahh ik vind de jurk van Chantal zo mooi
Ik kan in dat nummer van Oekraïne alleen maar horen “suck my dick bitch”
Ik ben helemaal fan van Finland nu.
Dat heb ik met Albanie. Daar hoor ik alleen maar: ‘Zat ie nog maar voooool!’
Ohhh wow Chantal! Vind het tof om haar eens zo te zien. Ze straalt echt.
Nikkie is ook echt prachtig. Haar ooglook (deelde ze op haar instagram) past er perfect (duh) bij! Vind het echt een prinsessenjurk en haar tatoeages maakt het weer wat ‘stoerder’.
Edsilia haar jurk vind ik het minst spectaculair, maar dit is wel haar mooiste jurk. Kleur staat haar goed.
Jan heeft voor mijn gevoel elke avond het zelfde aan haha. Ik was voor een gekke stropdas gegaan
Nikkie haar ooglook: