Songfestival # 2 (Deel 1)

Moet zeggen dat dit me wel aan het twijfelen gebracht heeft ja

2 likes

Straks krijgt die arme vent nog een rekening na als hij thuis is, of hij nog even 47 cent van de tissues die hij heeft gebruikt wil overmaken.

3 likes

Mijn karaoke-buurvrouw is ook in de stemming hoor. Ze is druk aan het oefenen op Love shine a light. Heb hem inmiddels al zo’n 4 keer gehoord en ze stopt steeds om stukken opnieuw te doen.
Het is vreselijk. 0 points

17 likes

Ik kwam gister heel toevallig ook een oude vriend van me tegen met zijn vriendin. Dus ik zo ‘Oh wat leuk om je te zien, jou had ik echt niet verwacht hier tegen te komen! Wist niet dat jij ook into het songfestival was!’ en hij meteen ‘Nee! Nee hoor! Ik niet hoor! Ik ben alleen maar mee met *vriendin * !’ :sweat_smile: jaja…

1 like

Hahaha oh heerlijk ja, gelijk zo defensief ook :joy:

Ik hoop dat mijn onderburen morgen de hele dag songfestivalliedjes gaan zingen. Kan ik meedoen. Afgelopen zondag was het Aretha Franklin.

1 like

Vind de inzending van Moldavië van dit jaar echt een lekker nummertje. Heb hem al meerdere keren opgezet :man_dancing:t3:

Hoop dat jouwe beter kunnen zingen of in elk geval een lekkere playlist hebben. Hier is het vooral veel herhaling. Van de week was het een halve middag ‘De glimlach van een kind’

1 like

Ik wil echt een onderzoek doen naar politiek stemmen in Eurovisie.

Want mensen boeën Griekenland en Cyprus altijd als ze elkaar 12 punten geven, maar het gebeurt ook in het westen. En in het Oostblok heb je ook weer allerlei groepen die elkaar haten en elkaar nooit punten willen geven (Albanie/Servië, Az/Armenië, Georgië/Rusland, Roemenië/Hongarije, Polen/Rusland)

Nu met de spanning met Rusland en de afwezigheid van WitRusland vraag ik me af wie er 12 punten aan Rusland wil geven.

10 likes

Lekker benen scheren morgen tijdens de finale (sorry heb echt een hekel aan dat lied)

5 likes

ik zit op de forum side van tiktok :joy:

6 likes

voor wie het ja ja ding dong moment (zoals ik) gemist had:

4 likes

Hoooooooooooooooooly fuck

Frankrijk is echt bizar goed, lijkt wel alsof je ineens in een art house film zit Ipv Ahoy, alles eraan is prachtig.

Haar outfit, de vogels, het licht, de tekst, de simpelheid, de stem, de emotie, de arm bewegingen, de snik in haar stem, de instrumenten, de reflectie, het camerawerk, de inzoom en uitzoom, de rook, hoe ze het lied met haar armen ineens opzweept, de taal, de versnelling, het einde, het gehum, en de uithaal.

12/12

Sorry MATA HARI

23 likes

Oekraine had moeten winnen in 2007
Veel mensen vinden van niet omdat het een troll entry is maar boeieee het was echt een lekker nummer/leuke show

Kan dat niet zeggen van de winnaar van doen :clown_face:

1 like

Ik kan deze fonetisch meezingen hahahhaa
Echt jarenlang op repeat gehad als ik sad was, ik heb geen idee waar het over gáát maar ik voelde het altijd wel.

Ook die strenge vrouwen in pak erachter, het deed me altijd wel wat. Zo dramatisch. Beetje Husavik, alsof ze over iets zong waar ze super gepassioneerd over was.

Maarja Dragonsta Din Tei gaat over een lindeboom ofzo, dus wie weet waar molitva over gaat.

Maar krijg altijd kippenvel van het einde, playede dat stukje vaak op repeat, die uithaal.

4 likes

Ik wil die aftertest voor fieldlabs inplannen maar wat is dat kut geregeld zeg, geen wonder dat niemand dat schijnt te doen. Kan ineens alleen maar 8/10 km verderop testen en die website invullen is ook al een crime.

1 like

Ik mis de epische inzendingen van Turkije

5 likes

Hallo waarom heeft niemand het over het ICOON Verka Serduchka

4 likes

Dat is toch geen controversiële mening, ik ga er vanuit dat iedereen beaamt dat Verka songfestival royalty is

TANZEN

:man_dancing:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::man_dancing:t3::dancer:t3::dancer:t3::dancer:t3:

3 likes

Ninja had het er net nog over

2 likes