Ojaaa ik was even vergeten dat dat in 2007 al was, jeetje ik dacht 2011
@Dombo OKE HAPPY END
Ojaaa ik was even vergeten dat dat in 2007 al was, jeetje ik dacht 2011
@Dombo OKE HAPPY END
just dOOooOo it For Your LooVErr zit al dagen in m’n hoofd en het belemmert m’n functioneren
Zo raar geregeld idd! ik moest gisteren om te testen eerst met de trein, toen een kwartier lopen naar een of andere shady hal op een industrieterrein en toen weer terug. Nu kan ik voor de aftertest opeens naar een hal hier letterlijk om de hoek? Echt wtf.
Oh hier trouwens wel een controversiële mening denk ik: ik vind Shine echt super leuk.
PEOPLE LET YOUR LIGHT SHINE, LET THE DARKNESS FADE AWAAAY
Love dat eerste nummer! En België van dat zelfde jaar is ook leuk! Wit Rusland van 2017. @En_17_Anderen oh en ik vind Trijntje gaat nummer ook leuk
Ja die van België vond ik ook best tof idd!
Jaaaa, ik ga daar helemaal los op. Vooral bij maybe the answer is JUST THIS SIIIIMPLE SOOOOOONG
Roemenië van 2017 is ook leuk!
Onder andere:
Sebi inderdaad + She got me! (@Maestoso)
KEiiNO, Soldi (voelt te kort geleden deze, zijn vast niet vergeten)
De inzendingen van Joci Pápai en Sergey Lazarev
De vikingen van 2018: Rasmussen – Higher ground
Blanche – City lights
Melovin – Under the ladder (deze is denk ik niet zo popi haha)
Benjamin Ingrosso – Dance you off
Kristian Kostov – Beautiful mess (@En_17_Anderen )
Nadav Guedj – Golden boy
Anja – Where I am (lekker meeblèren)
En last but not least:
Koit + Laura – Verona
(uitvoering is nogal vals maar vind het nummer heel leuk)
Niet heel onbekend, maar geen verliezer of winnaar dus mogen daarom wel in het rijtje vond ik:
Oh ja Love was a crime is ook echt een lekkere idd!
@En_17_Anderen aahh ja, ik vind monster like me ook zó mooi, nog steeds
O jaa Chameleon is uit m’n ESC-toppers-playlist verdwenen, even terugzetten…
Ik hoor nu ook weer hoe vals Cameleon was op het songfestival hahahaha, de spotifyversie is echt zoveel beter
Echt hoor. De dichtstbijzijnde locatie voor mij is 37,2 km verderop
Ik denk dat als zij niet als eerste moest in de finale en minder zenuwachtig was ze echt heel hoog had kunnen eindigen. Want het is echt zo’n lekker nummer, het was een leuke act en ze heeft ook prima stem.
Vind dit topic trouwens zo leuk, voel net zo’n saamhorigheidgevoel hier als in de zaal gisteren In het ‘echt’ is iedereen al snel songfestivalmoe, dus vind het leuk om opeens zo tussen allemaal gelijkgestemden te zitten. Die nóg meer nummers, jaartallen en feitjes weten