Songfestival # 2 (Deel 1)

Ja dat is waar! De act die dat lukt, is een fijne. Ik ga wel meezingen enzo iig haha.
Ik vind het altijd zo vet als je publiek hoort juichen/joelen tijdens een nummer. Altijd al kippenvel als je gewoon voor de buis zit

2 likes

Ja ik wil ook meezingen en springen en dansen maar kwam opeens dit tegen in die close-app:

Dus ben wel benieuwd of ze nou echt letterlijk bedoelen dat je de hele show op je stoeltje blijft stilzitten :cry: of meer dat het de bedoeling is dat je niet in een groepje bij elkaar gaat staan ofzo maar dat je op je eigen plek blijft. Maar wel iig even mag opstaan om te juichen oid :grimacing:

1 like

Whaha ah men als het maar geen suffe bedoeling wordt. Maar vast niet toch? Alle songfestivalfans zijn denk ik wel heul enthousiast. En anders dansen we terwijl we zitten!!

https://www.ad.nl/show/opsporing-verzocht-portugese-songfestivalact-op-zoek-naar-oude-prostituee-uit-amsterdam~a41354f8/

Ik geloof hier echt niks van :stuck_out_tongue:

4 likes

@kleinmaargroot hahaha het maakt het liedje net nog íets minder saai als het waar zou zijn

Zelfs in Ahoy is niet genoeg ruimte voor de ego’s van exdeelnemers trouwens

https://www.ad.nl/show/ilse-delange-teleurgesteld-in-organisatie-songfestival-niet-eens-gebeld~ab4171f7/

2 likes

Jeeeeemig wat een wief. Dan had ze zelf moeten zingen en winnen. Ze ziet zichzelf nu echt als de autoriteit ofzo

1 like

Ugh tjonge. En waarom moet het nou weer of-of zijn sowieso.
Ik hoop dat Ilse lekker vanaf de bank gaat kijken. Haar ego is toch altijd groter dan ik denk

1 like

Nou, het songfestival is onderdeel van haar werk en als je dan niet voor een project gevraagd wordt waar je tot op heden heel veel voor hebt gedaan/betekend (waaronder de winst van Duncan), dan vind ik het vrij logisch dat ze zich gepasseerd voelt.

Ik zou het ook niet leuk vinden om na jaren vsn inzet opeens anderen mijn werk over te zien nemen, zonder dat ik daar bericht over heb gehad.

2 likes

Op zich snap ik het wel van Ilse, ze is zelf tweede geworden en heeft er volgens mij ook voor gezorgd dat Duncan mee kon doen. Betekent niet dat ze een rol móest krijgen maar vind het ook apart dat ze niet eens is gevraagd. Tov bijvoorbeeld Davina Michelle die er helemaal niks mee te maken heeft

1 like

Ik heb ze gescoord :star_struck:

12 likes

Heb hem gevonden :sunglasses:

11 likes

@Bakkes @NInja Ik vind het inderdaad ook raar maar snap echt totaal niet de noodzaak om dat op tv te verkondigen. Heel passief agressief vind ik het. En we weten natuurlijk niet wat er is gebeurt achter de schermen, uiteindelijk heeft ze wel contact zelf opgenomen maar zegt niks over de strekking daarvan.

Ik vind het wel meevallen, ze zonden het stukje uit op de radio vanochtend. En daar zei ze ook gewoon dat ze het moeilijk vond die vraag te beantwoorden, dat ze het heel jammer en inderdaad ook gek vond dat ze niet is benaderd, maar dat ze er verder niet zoveel over wilde of kon zeggen omdat ze het ook niet wist.

Ik denk dat je het gewoon niet snel goed kunt doen als je zo’n ongemakkelijke vraag krijgt. Het helemaal niet beantwoorden is ook gek, er iets anders van maken is ook niet oké en ik vond eigenlijk dat ze het heel netjes zei. Jammer en onverwacht, een beetje onbegrijpelijk, maar verder geen moddergooien naar de organisatie. Eerder de interviewer (Twan Huys geloof ik) die woorden in haar mond legde wua raar, je bent toch 2e geworden ket common linnets en hebt duncan naar de overwinning geholpen, waarom ben je dan niet gevraagd.

2 likes

Ja dat brengt wel wat meer context dan het artikel en snap ik het wel beter. Alsnog weet ik niet of het zo vanzelfsprekend is om dan benaderd te worden, maar weet niet hoe dat “normaal” gaat.

1 like

IJsland is mijn favoriet! Ik ga zeker zowel halve finale als finale op ze stemmen, ik gun ze heel erg de winst.

Daarnaast zag de staging van Bulgarije er mooi uit, daar ben ik ook benieuwd naar.

2 likes

Ik vind dat liedje van Israël ook zo goed, snap niet dat die slechts op nr 17 staat. Echt zo catchy. Kan zo op de radio

3 likes

Ja en de whistle tone zo knap!
Alleen vond ik vorig jaar ook zoveel beter. Maar ik zie sowieso de top vijf wel anders dan de bookmakers :joy:

Is er eigenlijk weer zo’n website dat je kunt kiezen uit twee nummers welke je het leukste vindt zodat er een ranking overblijft? Dat was echt super handig.

Haha ja. Benieuwd of het live ook zal lukken

1 like

@Evenveel In deze comment staat een link naar zo’n sorteersite!

1 like

Ah top!! Dank