Songfestival # 2 (Deel 1)

Bulgarije vind ik ook een heel leuk nummer, heel erg van deze tijd ook, zou zo zo’n tiktok liedje kunnen zijn. Maar Frankrijk is mijn favoriet. Ben heel benieuwd naar de shows, vind sommige van die rehearsal filmpjes beter dan de studio versie, bijvoorbeeld bij Zwitserland. Heb heel veel zin in volgende week!

2 likes

Ben vandaag deze flink aan het bingen

Was echt mijn favo vorig jaar (ok samen met IJsland en Litouwen)

1 like

Leuk!!! Frankrijk is ook mijn nummer 1, zing de hele dag voila voila voilaaaaaa. Je bent Jeangu vergeten! Waar staat Nederland in jouw lijstje?

1 like

https://www.instagram.com/p/CO3HB80IT6M/?igshid=3uf2qwcsbvsc

Haha nee joh de US start hun eigen Eurovision/song contest op maar dan voor alle staten
Zo lame (maar gelukkig doen ze niet mee aan Eurovision zelf)

8 likes

Ik vroeg me laatst nog af waarom dat op die manier eigenlijk in Amerika niet bestond. Maar dat wordt vast in niks zo leuk als Eurovision

3 likes

Haha ben benieuwd

1 like

We wachten nog steeds op alle info rondom het testen…

Ja eerst zou het gister komen, toen ineens vandaag maar heb nog steeds geen bericht

1 like

Ik heb gewoon al m’n tests al gepland, moet sowieso via testen voor toegang en je hebt geen special code oid nodig om een afspraak te maken

1 like

Ja ik heb dit ook gedaan, ik snap ook niet wat voor extra info er zou moeten komen (naast dat het 24 uur is ipv 48 zoals voor andere evenementen)

1 like

Ja ik ook maar vind het wel vreemd

1 like

Ik hoop dat het ook online te volgen is want het lijkt me echt hilarisch! Gok héél veel ‘praise the Lord! And the US!’ country en gospel. En heel veel jankverhalen van 'dit lied gaat over de overgrootvader van m’n buurman die is overleden :us: while serving our amazing country :us: of juist ‘het achterkleinkind van de tante van m’n kapper is homoseksueel en dat deed me zoveel, hij is zo sterk, ik werd er van geïnspireerd :rainbow:

Ja ik ben er klaar voor :sunglasses:

10 likes

Gingen hier al niet eerder geruchten over? De Ierse zangeres woont in NY, die zei ook zoiets in haar interview met Nikkie. Dit gaat zo anders zijn dan Eurovisie :joy:

2 likes

Ja ik ga het ook kijken hoor. Toch leuk om te zien hoe die staten zichzelf neerzetten. En er zullen vast wel wat leuke nummers tussen zitten en anders heeeeeeelijke irritainment

3 likes

Hoe leuk! En supergrappig dat ze in de greenroom mag zitten, lijkt me ook een hele ervaring. Ik ga er als fangirl trouwens heel goed op dat Dadi van IJsland onder die rehearsal video heeft gecomment: ‘The stand in performer is a legend!’ :heart_eyes:

En nog even over Frankrijk: ik vind het een heel mooi nummer, maar vind het refrein zo erg lijken op ‘Qua sera sera’. Dus ik merk dat ik ook de hele tijd meezing ‘voila, voila, voila…wherever will be, will be’ :sweat_smile:

8 likes

Ah wat een leuk artikel en een hele toffe ervaring voor haar. Ik zag dat ze op Insta ook superveel berichtjes had gekregen

Openingsshot van IJsland is echt zo mooi :heart:

3 likes

Wat leuk, ze heeft het ook echt supergoed gedaan! Ook leuk hoe oekraine langzaam stijgt bij de bookmakers.

1 like

Ik heb nu de testinfo staan. 24 uur van te voren moet je je test hebben ingepland, dus niet 40 uur zoals voor de andere fieldlabs geldt. Prima, had de mijne al voor de ochtend ingepland.

Edit er staat wel dat je als testdag de dag van het event moet kiezen, dus goed opletten!

Edit2 O wauw ik moet tussen 12.45-13.00 al bij Ahoy naar binnen, twee uur binnen wachten :joy:

Hoe zie je hoe laat je naar binnen mag?

Ik heb nu gewoon de test op zaterdagochtend om 9uur gepland staan dat lijkt mij dan toch prima?

Echt onnodige stress die app man
Ga helemaal twijfelen maar het voldoet volgens mij allemaal aan de regels :sweat_smile:

3 likes