Duncan kende we/ik ook niet voor zijn deelname dus er is hoop!!
Ik weet nog dat het tussen haar ging en die Joan Franca (met die hoofdtooi) daar moest men met mee doen 
Ohh ik zou super graag naar dat feest willen!! Maar kan me echt helemaal niemand bedenken die het leuk zou vinden om mee te gaan 

Ik heb dat eigenlijk ook het liefste, een getalenteerd en authentiek iemand die al wat goeie potentiële nummers heeft liggen.
Hoe kan die Dries Roelvink zichzelf nu serieus een goede kandidaat vinden, het is toch om te janken.
Denk dat Rafaella t beter had gedaan puur omdat ze geen tooi op had en omdat ze niet uit d’r ogen keek alsof ze net van een truffeltrip terug kwam. Niet veel beter, maar wel beter 
Hoewel Floor Jansen een prima zangeres is, zou ik haar nooit naar het songfestival sturen als ze er een TROS-sausje overheen gooien. Of een geforceerd nummer.
Rafaella was wel een beetje Mata Hari a 2012, denk dat het voor Eurovisie wel een goede optie was idd.
Haha ik weet nog dat ik dit met een vriendin aan het kijken was voor het uitgaan en we dachten echt dat Nederland hiermee ging winnen. De uitslag konden we niet zien omdat we toen al in de discoteque stonden en meer dan smsen kon je in die tijd nog niet met je mobiel, haha, dus toen we ‘s ochtends wakker waren gingen we op teletekst (
) kijken of ze gewonnen had. Nee dus.
Ik voel me oud nu ik dit lees.
Haha ik verslik me volledig door de truffeltrip. 

De eyeliner van Joan was wel mooi.
That’s the spirit! 
Voor alle Italië lovers (maar die hadden deze paaldans act allang gezien natuurlijk)
Daarnaast ook deze Lisa, Amy en Shelley hit
En in een andere clip is de beste heer in drag.
Eentje die ik toentertijd wel echt mooi vond maar niet snapte waarom het als inzending gekozen werd.
Vind t refrein nog steeds wel mooi, super cheesy en 90’s but still.
Hij doet z’n make-up beter dan ik en kan ook beter op
lopen en is jonger dan ik ben. Waarom kan ik niet zo zijn???
Ik heb trouwens nog niet het hele internet afgespeurd maar ik ben denk ik meer jaloers dan dat ik m geil vindt.
Die luisterde ik ook heel veel, nadat ik hem via Kazaa had gedownload. Zij deed het super slecht toch in de finale? Ja 18e van de 22 en toen mochten we het jaar erna niet mee doen, rude.
Denk dat ze nu hoger zou eindigen met zo’n nummer, maar t was toen echt een complete flop volgens mij ja!
Het optreden is visueel ook wel echt raar, ze had beter gewoon kunnen staan en d’r liedje zingen. Mensen waren niet klaar voor deze yoga acts 
Nou wel de Aldi-versie van Mata Hari wat mij betreft, wat een vreselijk nummer 
Ik vind het leuke en getalenteerde vrouwen maar laten we het a.u.b. bij 1 x houden.