Songfestival #3

Maar echt. Alsjeblieft! Ik vind hun dus echt de moderne representatie van TROS en we don’t need it.

20 likes

We moeten gewoon iets geils Italië opsturen.

Sexy alleen met sexiness bestrijden!

11 likes

Ik vind het ook zoooo braaf, echt de Tros ja, haha. (En vind hun samenzang heel goed, maar hun stemmen los van elkaar niet zo bijzonder.) Een keer vind ik ook wel voldoende.

10 likes

Of Naaz sturen?

6 likes

Douwe Bob met oogpotlood? Die had toen echt met een beter nummer mee moeten doen.

Misschien loopt er nog wat sexy’s rond op de Herman Brood Academie waar we nog geen weet van hebben.

14 likes

Hahahaha dit is echt zo’n liedje wat je zelf een keer onder de douche verzint ofzo

7 likes

Haha ja maar dit was wel 2012!
Bijna 10(! amai) jaar geleden! Had het vast goed gedaan in het Oostblok.

2 likes

Ze zingen heel mooi en het is allemaal perfect en gepolijst maar er is GEEN persoonlijkheid whatsoever. Er is een reden waarom ze overal te zien en horen zijn maar ze nooit echt een hit hebben gescoord of shitloads aan albums verkopen (hebben ze uberhaupt een album?).
Karaoke, great karaoke.

13 likes

Whaha oh ja, dit staat me nog wel bij ergens. Ik vond
het toen een heel mooi nummer en heel diepgaand en bijzonder. En dat ze het zittend zong en op blote voeten was vond ik echt origineel. Was echt een beetje ontdaan dat Europa niet zag! :triumph: :joy:

2 likes

Zo knap dit gewoon doen op je 15/16e.

Baby maneschijn

8 likes

Dat zou ik dan nog wel voor me zien!

Dit is trouwens ook een goeie! https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ

8 likes

Of Blaudzun :nerd_face:

2 likes

‘een sjaal in de zomer ziet er echt niet uit’ is wel echt een grote weer 2021 mood

3 likes

Speciaal voor @Acquiesce want vgm zei ze dat ze dit nog niet had gezien?

3 likes

Ook nog een kans dat ze denken: we gaan “Edgy” en we sturen Merol met een Hou je bek en bef me nummer :cry:
Waarom zijn alle mogelijkheden om te janken?

6 likes

Ik weet verder ook niks meer. :cry:
maar ik heb ook weinig met Nederlandse muziek.

1 like

Ik kan ook alleen maar kutte dingen bedenken, haha, word er al een beetje wanhopig van.

Oh weet je wie ik nog wel tof vind: Kovacs.

5 likes

Jaaaaaaaaa is ff haar instagram kieken.

Ja ik ook. Weet zeker dat er genoeg leuke artiesten rondlopen hier maar ik verdiep me gewoon nooit in de NL muziekscene. Moet ook eigenlijk niet zeiken daarom haha.

1 like