Graag iemand die hier Rutte van maakt. Please and thank you
Whahaha nooooooooooo
Dacht nog wat gek dat ze er geen preview van heeft gemaakt maar a la.

Edit: maarre, hij is dus Brits!!
Dus waarom stuurt de UK hem niet eens?
ze lijkt echt op een figuur uit thunderbirds
Hahah love it, het lijkt net alsof ie zân neus heeft gebroken of laten verbouwen.
@Acquiesce de Britten hebben best veel opties maar mensen die prima verdienen kunnen hun tijd vast beter besteden.
Kwam er deze keer geen reclame voor de video?
haha ik kon zo snel alleen een plaatje met hele lage resolutie vinden (en had zoals je kunt zien niet het geduld voor photoshop)
Dotan doet het tegenwoordig wel lekker in Italië
Ik vind m helemaal mooi hoor! Niks meer aan doen. Die stations piano is ook perfect, zo lekker normaal hĂš.
Dat is wel waar. Uiteindelijk worden we toch (on)bewust beinvloed door de mening van de kritieken en random mensen etc. Ik zou persoonlijk niet naar Duncan luisteren, ook dat nummer niet, maar doordat het steeds meer gehyped werd ging ik er ook steeds meer positieve dingen in zien/horen. Wel jammer eigenlijk, maar bijna onoverkomelijk.
Als ik nu ook dat Common Linnets nummer terug hoor denk ik vooral: Ja leuk in je eentje met je koptelefoon op, maar het songfestival hiermee proberen te winnen? Maar ze werden toch 2e.
Je weet het uiteindelijk gewoon nooit.
Ja Roxeanne dacht ik vanmiddag ook nog aan (lol te veel vrije tijd), maar ik zou Nederlandstalig wel een heeele grote gok vinden.
Nee, niet eens!
Misschien volgend jaar ipv geld en moeite steken in een goede act kijken wat er gebeurt als we dat steken in omkopen van bookies en juryleden 
Hahaha die heftige stappen ineens helemaal op het einde, hahaha statement hoor.
Née
Née
Née
Gaan we niet doen
OG3NE is als Kneipp douchegel fris en fruitig volgens dames van boven de 50 maar de rest is die degelijkheid na enkele jaren wel zat.
Ik stond net onder de douche over Nick en Simon als serieuze kandidaten na te denken (donât try this at home) en toen dacht ik: nee, wil ik echt niet, maar als het dan toch zo is, dan vind ik dat wij mogen stemmen hoe hun act eruit ziet en wat ze dan aan hebben.
Wil je dat Nick en Simon dan:
- MÄneskin-pakjes aan hebben
- witte vleugels hebben zoals TIX
- Discoteque-achtige hakken dragen
- IJsland-dansjes doen
- op een burning fake piano spelen
- in een hamster-wheel opkomen
0 stemmers
Je wilde EliZe, je kreeg Linda Wagenmakers.
Oke ik ben zeker weer de enige die die jongen van IJsland kinda cute vind of is hier nog iemand die dat vindt? 
Jonge die trompetten maken we hier in Limburg gewoon van papier-maché voor op de carnavalswagen, wat kan dat nou kosten.
Het mastermind? Daððy og?
Hij mag mij wel wat hete geisers van dichtbij laten zien.