Songfestival #3

en laten we niet vergeten toen nick ging strippen en iedereen geil werd van hem in een joggingbroek :eyes: ik zie potentie

8 likes

True

Maar vertel me dat dit in 2007 niet had gewonnen. Ze was ook heel populair in Polen, Bulgarije en dat soort landen.

Duurt ook precies 3 minuten

Of Automatic natuurlijk

9 likes

Mijn aftertest kwam heel goed uit qua timing! Hij viel op zaterdag en daardoor kon ik met een tevens geteste vriendin iets ā€˜knusser’ naar de finale kijken. (Anders was ik ook gegaan, maar dit vond ik wel een leuke bijkomstigheid.)

Vind het trouwens wel vreemd dat je niet hoeft te bewijzen dat je kaartjes hebt voor een evenement als je naar zo’n testenvoortoegang-plek gaat? Je zou gewoon een gratis testje kunnen fixen als je wil.

Random gedachte: stel dat Belgiƫ K3 zou sturen, haha.

@Mary neee hij is leuk!

2 likes

Was zie niet de tietenliedzangeres van kvk?

1 like

Wat is dat songfestival feest waar het over gaat, een fuif? Kan ik als Belg ook komen? So many questions haha, ik snak naar uitgaan en love eurosong

3 likes

Een soort groot concert waar allemaal oud-kandidaten optreden :smiley:
En ja natuurlijk als je in dec wel de grens met NL over mag, maar dat zal wel.

1 like

Ik vind dit echt een kutnummer, maar Automatic is heeeerlijk.

2 likes

Omg @flalamingo let je op, hier moeten we naartoe. Zijn tickets al te koop?

1 like

Ja en de kaartverkoop gaat redelijk snel je kan het bestellen via de Nederlandse ticketmaster.

1 like

I’m no Latino is nog steeds mijn lijflied

2 likes

Ik zou Goldband x Sophie Straat heel tof vinden als Nederlandse inzending :smiley: en gestapo knallmuzik als Belgische, maar dat zal wel niet haha

6 likes

Alles tegelijk

1 like

11 likes

Hoeeeeren, jullie zijn hoeren

Edit: OkƩ ik bedenk me nu dat men wss denkt wtf ?! maar het antwoord: ja

1 like

Nee hoor, zoals er in dit topic op Maneskin wordt gegeild geil ik op Daưi. Vind hem zo aandoenlijk dat het sexy wordt. Bedoel hoe lief dat je een liedje schrijft over hoe blij je wel niet bent met je vrouw? :pleading_face:

13 likes

Well this didn’t age well, zelfde schuitje vandaag

9 likes

Ja toch maar niet alleen dat maar vind hem ook oprecht knap :joy:

4 likes

Was zijn vrouw trouwens degene die ook in de band speelt? :heart_eyes:

1 like

Werd toch een beetje zenuwachtig van het idee dat dat feest ineens bam uitverkocht kan zijn morgen (niet erg realistisch maar ik weet gewoon dat ik hier anders over lig te stressen in bed zo meteen) dus m’n vriend en ik hebben vast kaartjes geregeld. :star: :star: :star:

5 likes

Ja ik ook hoor haha, zou hem wel eens in Maneskin outfit willen zien :drooling_face:

@anon45507601 ja, die kleine zwangere met krullen!

@Canvastas ja is toch te zoet? :pleading_face:

3 likes