Songfestival #3

@iedereen die nog alleen is en wil gaan naar het concert: @flalamingo en ik gaan, wie een FF meet wil is welkom :blush: wij hebben elkaar ook leren kennen via FF dus no worries voor awkwardness. Wie wil samen zitten, wij moeten onze tickets nog bestellen (wss morgen)

8 likes

Wij zijn echt heel tof, we swear :crossed_fingers: :crossed_fingers:

groetjes uit vak 110.

5 likes

En wil jij aansluiten of ben je al met een eigen vriendengroep? Ooh ik vind dit zo tof, zo spontaan iets beslissen is al veel te lang geleden :smiley:

2 likes

Ah thanks weer een goeie toevoeging aan mijn white girl dancing-playlist

Had vandaag mijn after corona test en liep langs ahoy en ze waren alles in grote vuilcontainers aan het gooien. Echt zo sad

Dit somt ook echt alle trends op van toen: fluo, camouflage broeken, low rise en petjes. Love it.

1 like

En nu serieus zou ik Thomas Azier misschien wel een goed idee vinden, hij heeft sex appeal en zingt gewoon goed

6 likes

ik zwaai vanuit 104!

3 likes

Ik ga ook!!

4 likes

Ik ben er ook ingevallen hoor, m’n explore page op instagram is 80% damiano en heb al de hele ochtend het album op repeat

7 likes

Ik ga ook! Nu hopen op Damiano :pray:

3 likes

Denk dat zij eerder er gewoon een normale Europese toer tegenaan zullen gooien maar goed dan heb ik een extra iets voor de planning van 2022 of zo :stuck_out_tongue:

1 like

Haha same hier maar dan ook m’n youtube recommended die al vol staat met van die ‘best moments’ enzo :rofl:

2 likes

Ja, daar zie ik ze ook eerder voor aan. Maar stel dat ze wel komen
 Ik wil niet opnieuw de boot missen.

1 like

OkĂ© okĂ©, ik ben toch nieuwsgierig geworden naar jullie Damiano rabbit holes. Ik ben zo verbaasd over hun albums, dacht echt dat het alleen maar rock en up-tempo was maar ben in loooove met de langzame nummers :smiling_face_with_three_hearts: Dat Italiaans, zijn stem :drooling_face: Ik zette gisteren een liedje van MĂ„neskin op en toen vroeg mijn vriend “Is dit Torna a Casa?” Ik dacht alleen maar “Huh? :eyes:” Hij is niet zo into songfestival maar blijkbaar heeft hij alle albums op repeat staan :rofl::rofl::rofl:

15 likes

15 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Terecht ook wel, ik vind het echt een leuk nummer! Zijn live optreden was alleen echt niet goed maar de studio versie is een heel stuk beter.

36 likes

Hij was erg buiten adem tijdens z’n live optreden, daarnaast was het gewoon vals. Vond het nummer ook echt niet verkeerd maar het valt of staat met de vormgeving en de live performance. Gun het hem wel!!

2 likes

Haha aw nee, zoveel autotune is er niet volgens mij? Ik denk dat hij gewoon zenuwachtig was en gewoon niet iedereen is een goed live performer.

1 like