Songfestival #3

Ik ga ook! Nu hopen op Damiano :pray:

3 likes

Denk dat zij eerder er gewoon een normale Europese toer tegenaan zullen gooien maar goed dan heb ik een extra iets voor de planning van 2022 of zo :stuck_out_tongue:

1 like

Haha same hier maar dan ook m’n youtube recommended die al vol staat met van die ‘best moments’ enzo :rofl:

2 likes

Ja, daar zie ik ze ook eerder voor aan. Maar stel dat ze wel komen
 Ik wil niet opnieuw de boot missen.

1 like

OkĂ© okĂ©, ik ben toch nieuwsgierig geworden naar jullie Damiano rabbit holes. Ik ben zo verbaasd over hun albums, dacht echt dat het alleen maar rock en up-tempo was maar ben in loooove met de langzame nummers :smiling_face_with_three_hearts: Dat Italiaans, zijn stem :drooling_face: Ik zette gisteren een liedje van MĂ„neskin op en toen vroeg mijn vriend “Is dit Torna a Casa?” Ik dacht alleen maar “Huh? :eyes:” Hij is niet zo into songfestival maar blijkbaar heeft hij alle albums op repeat staan :rofl::rofl::rofl:

15 likes

15 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

Terecht ook wel, ik vind het echt een leuk nummer! Zijn live optreden was alleen echt niet goed maar de studio versie is een heel stuk beter.

36 likes

Hij was erg buiten adem tijdens z’n live optreden, daarnaast was het gewoon vals. Vond het nummer ook echt niet verkeerd maar het valt of staat met de vormgeving en de live performance. Gun het hem wel!!

2 likes

Haha aw nee, zoveel autotune is er niet volgens mij? Ik denk dat hij gewoon zenuwachtig was en gewoon niet iedereen is een goed live performer.

1 like

Godsammeeeeeehhhh

30 likes

Luister al dagen MĂ„neskin en toch werd ik vanochtend wakker met “I don’t feel hate, I just feel sorry” đŸ„ČđŸ„Č

27 likes

19 likes

Ik ga ook graag mee! Hopelijk weet de organisatie ook nog wat acts van dit jaar te regelen :innocent:

2 likes

Ik heb jou en @Sedana toegevoegd aan de chat met mij, @flalamingo @Dombo en @En_17_Anderen :smiley:

4 likes

Ik zit alle optredens terug te luisteren en wil nog even kwijt dat Stefania (Griekenland) het echt heel goed heeft gedaan eigenlijk. Ze heeft alles zuiver en mooi gezongen en dat terwijl ze pas 18 is, echt zo knap. Jammer dat de rest van de act een beetje saai was, ze had echt een beter creatief team verdiend.

14 likes

Ik lees net dat Dadi Freyr op 2 mei 2022 een concert geeft in Tivoli! Misschien aanrader voor sommigen :smile:

8 likes

Waar lees je dat? Kan het niet vinden, alleen 30-04 in de Melkweg.

Heb het al gevonden!

Oké ik ben ook bekeerd tot een Maneskin stan. Hun andere nummers zijn echt heerlijk. Neemt me helemaal terug naar begin 2000. Nu wil ik pizza met hun eten bij het colosseum.

14 likes

Ja, ik vind het allemaal heel knap van haar. Ik las ook nog dat haar relatie twee weken voor het songfestival uitgegaan was en dat haar repetities niet altijd even goed verliepen. Dat lijkt me allemaal enorm stressvol. Petje af voor haar!

2 likes