Songfestival #3

Godsammeeeeeehhhh

30 likes

Luister al dagen Måneskin en toch werd ik vanochtend wakker met “I don’t feel hate, I just feel sorry” 🥲🥲

27 likes

19 likes

Ik ga ook graag mee! Hopelijk weet de organisatie ook nog wat acts van dit jaar te regelen :innocent:

2 likes

Ik heb jou en @Sedana toegevoegd aan de chat met mij, @flalamingo @Dombo en @En_17_Anderen :smiley:

4 likes

Ik zit alle optredens terug te luisteren en wil nog even kwijt dat Stefania (Griekenland) het echt heel goed heeft gedaan eigenlijk. Ze heeft alles zuiver en mooi gezongen en dat terwijl ze pas 18 is, echt zo knap. Jammer dat de rest van de act een beetje saai was, ze had echt een beter creatief team verdiend.

14 likes

Ik lees net dat Dadi Freyr op 2 mei 2022 een concert geeft in Tivoli! Misschien aanrader voor sommigen :smile:

8 likes

Waar lees je dat? Kan het niet vinden, alleen 30-04 in de Melkweg.

Heb het al gevonden!

Oké ik ben ook bekeerd tot een Maneskin stan. Hun andere nummers zijn echt heerlijk. Neemt me helemaal terug naar begin 2000. Nu wil ik pizza met hun eten bij het colosseum.

14 likes

Ja, ik vind het allemaal heel knap van haar. Ik las ook nog dat haar relatie twee weken voor het songfestival uitgegaan was en dat haar repetities niet altijd even goed verliepen. Dat lijkt me allemaal enorm stressvol. Petje af voor haar!

2 likes

Een vriendin net: ‘Goh, ik vind die muziek van die Italiaanse band best goed.’

Welkom bij de club, meid. :thumbsup:

9 likes

Ja dit was tijdens de oscars (dit lied was genomineerd), moest er toen om huilen haha ook die kinderen :cry:

4 likes

Where the whales can live 'cause they’re gentle people :cry:

8 likes

ik heb een eurovision boardgame gewonnen. every day is eurovision now :smiling_imp::smiling_imp: straks maar even spelen met m’n kat

20 likes

Haha same! ik had gisteren voor het slapen ook nog Mata Hari in mijn hoofd xD

Mijn hoofd is sowieso nu een medley van het Songfestival :sweat_smile::sweat_smile:

Een vriendin appte mij ook al: " Ik vind die damiano eigenlijk best wel een knappie hahaha :hear_no_evil:"

6 likes

Maar dan wel die live opname die hier ook al gedeeld was.:hot_face::heart_eyes:

10 likes

Zag dit op Twitter

Mijn reactie toen Engeland, Duitsland, Spanje en Nederland 0 punten kregen :joy:

8 likes

luisteren naar coraline be like

18 likes

Ik vind Ethan (de drummer) ook zoooo knap. Doet me zo denken aan mn crush op Bill Kaulitz haha. En hij heeft mooier haar dan ik

8 likes