Songfestival #3

Ja gdvrdm, overdag alle langzame zwoele ballads in m’n hoofd, vlak voordat ik ga slapen: MMMM MATA HARI PUT YOUR MIDDLE FINGERS UP TAKE A SHOT SEYU SEYU SEYU I GAVE MY HEART TO EL DIABLO

:disappointed:

24 likes

om vervolgens wakker te worden met I DON’T FEEL HATE I JUST FEEL SORRY :sob:

17 likes

Dit nummer is ook ongelooflijk fijn om naar te luisteren en dat roze pak is goals :heartpulse: :two_hearts: .

11 likes

maar even. wat heeft maneskin nog veel andere prachtige nummers!

torna a casa :heart:

9 likes

ah Jezus wat kut dat dit nu rond gaat, los van of het waar is of niet, voor iemand met paniekaanvallen kan dit alleen maar meer schade aandoen dus hoop dat het snel ingekopt wordt

13 likes

Understatement van het jaar

4 likes

Wat een artikel. “Je hoeft je in deze tijdsgeest niet te schamen voor deze angsten ook.” Zo werkt het toch niet, jeez. Dat is het hele idee van angststoornissen: dat je angsten hebt die niet reeel zijn.

Ook in een eerder artikel hierover op deze site: “Het is algemeen bekend dat Duncan Laurence psychisch een beetje gevoelig is. Hij krijgt al een paniekaanval als de telefoon overgaat.” Ja, dat soort uitspraken zijn heel helpend om open te zijn over je angstklachten.

21 likes

Ze zei ook: “vind hém gwn iets sexy’s hebben :heart_eyes:
Nog een understatement 🥲

2 likes

Jezus zeg, een heel artikel met alleen geruchten, maar wel ongezouten meningen van mensen die hier precies niks mee te maken hebben en alleen maar olie op het vuur gooien. Wat voegt het nou toe om hier ‘de waarheid’ over naar boven te krijgen. En dan gaan ze ook nog beginnen over een coming out, alsof ie iets verplicht is.
Al is het waar, bemoei je er gewoon niet mee.

12 likes

En dan die poll aan het einde. Wat een verschrikking dit artikel.

5 likes

Ik droomde vannacht over ze en in die droom rookte ik met ze (doe ik al jaren niet meer, en zelfs toen alleen sociaal). Mijn onderbewustzijn is bij dezen dus flink verpest. :joy:

2 likes

Wat een rare misplaatste poll op het einde

Mocht het wel zo zijn dat het niet waar was hoeft ie daar voor mij ook helemaal geen “coming out” over te doen, het is mooi opgelost zo en het songfestival is nu toch al voorbij. Vind het een heel raar artikel gebaseerd op niks

4 likes

verkeerd hotel geboekt iedereen

4 likes

Haha deze is zo droog ook

7 likes

Wacht even. Jij was hier? Tijdens deze afterparty? Je had hierbij kunnen zijn? :scream:

5 likes

haha gelukkig vond je Italië toen nog niks anders was dit zuur :joy:

6 likes

Als je wil janken moet je Coraline luisteren en dan de vertaling erbij houden.
(Volgens mij niet de beste vertaling, maar goed, it’s helping.)

8 likes

Nog beter: deze videos met zowel de Italiaanse als de Engelse tekst erbij! (er staan nog meer nummers van Måneskin op het kanaal (en tot nu toe alleen maar nummers van hen haha) - ik heb gisteren keihard in mijn slechtste Italiaans mee zitten blèren :joy:
Maar inderdaad prachtig nummer!

8 likes

@FluffyCow Oh nice, ga ik zo kijken.

Oh dit is ook interessant, 23% van de individuele jury-leden had Jeangu gewoon in de top 10 staan. (En 4% op de allerlaatste plek, haha noooo dat wil ik niet weten). Artikel gaat meer over de Engelse James en dat Europa hem dus echt niet haat, haha.

8 likes

Haha, dat laatste fragment!! Mooi man :joy:

1 like