Songfestival #3

verkeerd hotel geboekt iedereen

4 likes

Haha deze is zo droog ook

7 likes

Wacht even. Jij was hier? Tijdens deze afterparty? Je had hierbij kunnen zijn? :scream:

5 likes

haha gelukkig vond je Italiƫ toen nog niks anders was dit zuur :joy:

6 likes

Als je wil janken moet je Coraline luisteren en dan de vertaling erbij houden.
(Volgens mij niet de beste vertaling, maar goed, it’s helping.)

8 likes

Nog beter: deze videos met zowel de Italiaanse als de Engelse tekst erbij! (er staan nog meer nummers van MÄneskin op het kanaal (en tot nu toe alleen maar nummers van hen haha) - ik heb gisteren keihard in mijn slechtste Italiaans mee zitten blèren :joy:
Maar inderdaad prachtig nummer!

8 likes

@FluffyCow Oh nice, ga ik zo kijken.

Oh dit is ook interessant, 23% van de individuele jury-leden had Jeangu gewoon in de top 10 staan. (En 4% op de allerlaatste plek, haha noooo dat wil ik niet weten). Artikel gaat meer over de Engelse James en dat Europa hem dus echt niet haat, haha.

8 likes

Haha, dat laatste fragment!! Mooi man :joy:

1 like

The crossover we didn’t know we needed but all deserve

16 likes

Ik zou met haar echt een keer uren willen lullen tijdens een lange zomeravond, volgens mij heeft ze echt geweldige dingen te zeggen. Weet niet waarom ik dat denk maar ik vul dat zo in haha.

5 likes

Ik wacht echt vol spanning op een aankondiging van een europese tour van Maneskin. Zoals steeds heb ik niemand in mijn eigen vriendenkring die ook maar iets op de hoogte is, maar hopelijk zijn er hier nog gegadigden die mee zouden willen?

7 likes

:slight_smile: Ik wil sowieso gaan (als ik kan natuurlijk).

Gisteren ook een kaartje voor IJsland in Tivoli gescoord :smiley:

6 likes

Dit wordt nog een nieuwe forumtrend. Je eigen songfestival samenstellen door gewoon alle individuele acts die je aanspreken live te aanschouwen. :sunglasses:

6 likes

Ik ben helemaal voor :smile:

2 likes

Ik krijg al die songfestival liedjes niet uit m’n hoofd. Vaak begint het dramatisch met touuuuuuuut l’universssssssss, vervolgens we’ve been together for a decade now - YOU’RE SO FASCINATING. Ik kan het niet stoppen :rofl: Naast ItaliĆ« heb ik IJsland en Zwitserland het meest geluisterd dus dit komt ieder moment van de dag weer terug 🄲

18 likes

:sweat_smile: Ik heb op het moment een medley van Finland (Put your middle fingers up), Duitsland (Don’t feel hate, just feel sorry of zo), ItaliĆ« en OekraĆÆne in mijn hoofd. En af en toe komt MoldaviĆ« ook nog even voorbij samen met Zweden, maar dan Heroes uit 2015.

6 likes

Ik word zonder uitzondering wakker met OekraĆÆne in m’n hoofd echt heel chill haha. En gedurende de dag wordt het afgewisseld met ItaliĆ«, af en toe Finland en een occasional ma ma ma MATA HARI

11 likes

Ik zag dat Frankrijk (Bab Pravi?) ook een tour heeft aangekondigd voor 2022

En MƄneskin staat op Rock am Ring volgend jaar :grimacing:

10 likes

Ze is ook zo knap! Heb dit jaar alleen maar vrouwelijke crushes. Barbara is ook al zo knap.

1 like

Oud

18 likes