The crossover we didn’t know we needed but all deserve
Ik zou met haar echt een keer uren willen lullen tijdens een lange zomeravond, volgens mij heeft ze echt geweldige dingen te zeggen. Weet niet waarom ik dat denk maar ik vul dat zo in haha.
Ik wacht echt vol spanning op een aankondiging van een europese tour van Maneskin. Zoals steeds heb ik niemand in mijn eigen vriendenkring die ook maar iets op de hoogte is, maar hopelijk zijn er hier nog gegadigden die mee zouden willen?
Ik wil sowieso gaan (als ik kan natuurlijk).
Gisteren ook een kaartje voor IJsland in Tivoli gescoord 
Dit wordt nog een nieuwe forumtrend. Je eigen songfestival samenstellen door gewoon alle individuele acts die je aanspreken live te aanschouwen. 
Ik ben helemaal voor 
Ik krijg al die songfestival liedjes niet uit m’n hoofd. Vaak begint het dramatisch met touuuuuuuut l’universssssssss, vervolgens we’ve been together for a decade now - YOU’RE SO FASCINATING. Ik kan het niet stoppen
Naast Italië heb ik IJsland en Zwitserland het meest geluisterd dus dit komt ieder moment van de dag weer terug 🥲
Ik heb op het moment een medley van Finland (Put your middle fingers up), Duitsland (Don’t feel hate, just feel sorry of zo), Italië en Oekraïne in mijn hoofd. En af en toe komt Moldavië ook nog even voorbij samen met Zweden, maar dan Heroes uit 2015.
ik word wakker met out of the EEEEMBERS
help!
Ik word zonder uitzondering wakker met Oekraïne in m’n hoofd echt heel chill haha. En gedurende de dag wordt het afgewisseld met Italië, af en toe Finland en een occasional ma ma ma MATA HARI
Ik zag dat Frankrijk (Bab Pravi?) ook een tour heeft aangekondigd voor 2022
En Måneskin staat op Rock am Ring volgend jaar 
Ze is ook zo knap! Heb dit jaar alleen maar vrouwelijke crushes. Barbara is ook al zo knap.
En heerlijk eloquent in interviews.
Omg ik ook!!! Ik vind het echt een lekker nummer eigenlijk, en vond die knul ook gewoon heel sympathiek, en sowieso hou ik stiekem nog steeds van Engeland. Douze points van mij 
Ik heb ook de hele tijd zin om te roken door al die foto’s en video’s van Damiano met peuk 
haha ja ik had echt met hem te doen.
okee een van mijn buren is million vooooooices aan het luisteren en alle buurkinderen zingen mee haha.
Dit topic is nu een herhaling van mei 2019 maar nu met een obsessie met die italiaan ipv hatari. Toen en nu ben ik v confused 🥲
Ik las eerst Urk zou ik ook best logisch hebben gevonden als ze het Urkermannenkoor hadden gestuurd.