Songfestival #3

Het is gewoon een aesthetic :joy:

Denk je dat er volgend jaar weer veel rock-acts richting Eurovision worden gestuurd (beetje het Lordi-effect van tig jaren geleden)?

• Ja er zullen heel wat Ali-Express rockoutfits naar Italië worden gestuurd
  • Nee want rock is dead alleen sexy Italianen leven
  • Nederland zal ook een rockband sturen (Kensington of zo)
  • Geen idee
  • Alleen enkele voormalig Oostblok-landen zullen het erop wagen
  • Finland stuurt wel weer een rock- of metalact.
  • Er zal ook wel iets bijzitten met echte star quality
  • Anders…

0 stemmers

:heart_eyes::heart_eyes:

14 likes

Bedoel je star quality eurovision wide of alleen onder de rock acts?

rock acts

1 like

Zwitserland doet ook ineens winnaars na dus die zullen wel een rockband sturen

1 like

Die aahhh na cleopatra komt toch ook uit haar inzending van vorig jaar?

1 like

Heb gelezen dat die bassist dus de oprichtster is van de band, samen met de gitarist en dat ze Damiano eerst weg hadden gestuurd omdat ie te soft wilde, te poppy was. Vond ik wel cool.

10 likes

Zo fijn dat je altijd wel op een rockact uit Scandinavië (en dan met name Finland) kunt rekenen. Maar denk dat veel Oostbloklanden er ook wel mee aan de slag gaan en ben echt super benieuwd hoe dat uit gaat pakken! Misschien weer mooie meisjes in zilveren glitterjurkjes maar ipv 4 dansers er omheen nu een rockband eromheen.

Wilde even een nachtje nadenken over of ik naar Dadi in Tivoli wilde, en nu is t uitverkocht :cry:

1 like

Ik wilde dat ook doen, maar blij dat ik dat niet heb gedaan. Ging toch nog best snel uiteindelijk.

Nja het is pas over een jaar, dus hoop (voor mij, niet voor Dadi) de Eurovision '21 hype een beetje voorbij is en er nog wat kaarten op TicketSwap komen

Ik ken sowieso een aantal mensen die willen gaan, dus als 1 van hen toch niet wil, zal ik even roepen :slight_smile: En hoop ook dat er wat op Ticketswap komt (of een extra concert).

1 like

Nog even reminder, straks om 21.00 op de Eurovision Youtube Channel: https://youtu.be/zOHwiWElR1A

Stream van de back up tapes die de landen hebben ingestuurd :slight_smile: Alleen vanavond zijn de iets…minder kwalicatieve acts (de afvallers van de semi-finals), morgen de finale-acts!

5 likes

En dan het eerste couplet :drooling_face:

2 likes

Ohh hij heeft ooit met een 16 jaar oudere vrouw aangepapt, dan maken we gewoon een kans!
En dat Italiaans alleen al maakt 'm hot😏

15 likes

iedereen in dit topic

3 likes

Heb ze allemaal even teruggekeken en ben echt positief verrast door Polen! Vind die heel mooi gelukt

De rest is eigenlijk vooral hetzelfde als live, vond Tsjechie wel veeel beter klinken. Weet niet of het zenuwen waren maar hij klonk in Rotterdam echt alsof hij 0 energie had.

Mensen in de comments vinden Roemenie goed maar ik vind het nog steeds niet mooi klinken en erger me echt aan die plukken haar in dr gezicht

Wat jammer dat Ierland (En Engeland) dat filmpje niet wilt laten zien? Was daar nou net zo benieuwd naar

Love dit

9 likes

maneskin vinyls zijn te koop bij amazon (bij deze goedkoper) :boom::boom::credit_card::credit_card::boom::boom::credit_card::credit_card::boom::boom:

2 likes

Het jammere is dat zoveel landen van de Balkan niet mee doen, die hebben in de jaren 70/80 echt een legendarische rock scene gehad (als je een beeld wil google eens Bijelo Dugme of Parni Valjak). Dus de potentie zit er wel

8 likes