Songfestival #3

Yess, goede tip! Ik heb ‘m besteld

1 like
5 likes

Ik heb een paar dagen terug die documentaire over Kateryna Pavlenko gekeken (van Go_A) en daar had ze het over het zingen van Zombie van The Cranberries. Daar was ik heel benieuwd naar maar kon het niet vinden. Maar nu stuurde een vriendin gisteren dit filmpje naar me toe!

9 likes

Waarom is zij zo fantastisch, ze kon volgens mij Altijd is kortjakje ziek zingen en dan zit ik nog zo

Geldt voor meer mensen die hebben opgetreden trouwens :sweat_smile:

10 likes

Of In The Disco van Samson and Gert. :joy:

2 likes

Iemand deze al gedeeld? :hot_face:

https://fb.watch/5NMGkpQYhO/

4 likes

de Engelse versie :joy:

3 likes

Ik vond Polen met het geluid gemute er heel mooi uitzien, hun staging was in die video echt mooier dan op het echte podium. Zijn stem daarentegen :grimacing:

1 like

Staat volgens mij nog net 1 dag op de site internationaal :joy:

3 likes

Nog meer die kijken? Ik maak er hier in m’n eentje op de bank gewoon een Eurovision afterparty van :popcorn: :partying_face:

Edit: link for the lazy

6 likes

ah nog even afkicken…

2 likes

Ik ga straks de rest kijken maar heb de eerste wel gezien!

• Cyprus heeft echt geluk gehad dat ze deze niet hoefde te gebruiken hahaha
  • Deze outfit van Eden is zoveel mooier dan dat jurkje gemaakt van haar
  • Die jurk van Rusland die ze nu hebben gebruikt werkte ook veeeel beter dan deze, maar vond de vrouwen op het einde wel mooier op een rond podium!
  • Ik vond die van Malta wel leuk! Miste eigenlijk alleen nog 2 dansers
  • Vgm hebben de landen met een nationale finale het wel prima voor elkaar met deze tapes omdat ze hun optredens van daar over konden nemen. Ik verwacht dat Zweden, Noorwegen en Finland ook grotendeels hetzelfde zijn gebleven
2 likes

Ik vond Malta heel ongemakkelijk hoe ze in haar eentje een beetje die dansjes zat te doen :sweat_smile:

Wauw, ben echt impressed nu bij Stefania, die had dat hele green screen gebeuren niet nodig joh, komt zo veel krachtiger over juist! En haar outfit! :heart_eyes:

Edit:
Dansles van Dadi :heart_eyes:

@NInja Volgens mij moesten deze video’s wel apart gemaakt worden, was ook een official van de EBU bij oid, dus denk niet dat ze zomaar de video van de nationale finales mochten gebruiken. Maar het scheelt natuurlijk wel als je al zo’n hele act hebt bedacht en uitgevoerd op een nationale finale!

nou zwitserland mag ook blij zijn dat ze dit niet hoefde te gebruiken

1 like

Huh is deze van Lithuania nu wel gewoon van een repetitie in Ahoy of hebben ze echt het hele podium+LED schermen indrukwekkend nagebouwd? :joy:

ok hij doet z’n jasje halverwege even uit. OEF

1 like

ja!! hebben ze nagebouwd, ziek he haha

Waajooooo

Zie nu al helemaal voor me hoe die producers van Litouwen nu deze andere video’s zien en denken: oh wtf shit? Gewoon een simpel podium in een loods met wat lichten en rook mocht ook? Dus we hoefde niet per se het HELE podium na te bouwen?? Daar gaat het budget…

Whaha noo dit van San Marino is wel slecht zeg haha, terwijl ze live uiteindelijk best een leuke show hadden.

2 likes

haha jaa en het mooie is dat ook duitsland de clip in litouwen heeft opgenomen

1 like

Jaaa! Deze in 2006

4 likes