Songfestival #3

Misschien bij jullie al lang bekend, maar heb hem nu pas bekeken, docu over Dadi og Gagnamagnid. Echt zo leuk en aandoenlijk. Alle vooroordelen die ik heb van IJsland komen er ongeveer in voor en je wordt er gewoon relaxt van als je er naar kijkt. Hoop dat er nog een deel 3 komt over het wel en wee in Rotterdam…voelt nog extra pijnlijk dat ze niet konden optreden als je ziet hoeveel tijd en moeite en alles ze erin hebben gestoken :cry:

9 likes

Impopulaire mening maar ik vind IJsland echt verschrikkelijk

Dat hele look at Us were So quirky

I hate it

Van mij hadden ze 0 publiekspunten gehad, vond het nummer ook slaapverwekkend.

17 likes

Ja hetzelfde, en hoe vaker ik ze langs zie komen, hoe irritanter ik ze vind worden. Ze zijn vast heel aardig, maar wat een vreselijke act zeg, echt niet te doen.

3 likes

Bedoel je niet Hatari van IJsland?

6 likes

Ik vind de dansjes en kostuums zeker de tweede keer ook niet zo, maar de liedjes vind ik echt leuk. Ik vind hem ook een hele fijne zangstem hebben.

Ik keek gisteren een interview van vorig jaar terug (volgens mij met Nikkie) en daarin zei de leadzanger dat hij eerst de act bedenkt en daarna pas het liedje. Dat had ik niet verwacht :sweat_smile:

4 likes

ik vind nu, achteraf, voices ook lekker om mee te gillen ja. En de studio versie van embers is ook gewoon een banger.

6 likes

Bij Adrenalina dacht ik tijdens de uitzendingen neeeeee omdat ik dacht dat er veel mensen op gingen stemmen alleen maar omdat er een bekende rapper in zat (niet dus :joy:) maar ik vind het nu echt het ultieme zomernummer.

4 likes

I feel ya. IJsland roept onnodig veel irritatie bij me op elke keer dat ik ze voorbij zie komen.

3 likes

Ik heb ook elke dag een ander nr op repeat en ga dan helemaal los, afgelopen dagen waren adrenalina, embers, el diablo en elke ochtend word ik wakker met ukraine in mijn hoofd

4 likes

Haha ja, het is echt hate it or love it volgens mij! Ik was naar de tweede halve finale met m’n beste vriend en wij hebben meestal wel bijna de zelfde muziekstijl, maar hij vond IJsland verschrikkelijk en ik zat daar te fangirlen :joy: Overigens vond hij GeorgiĆ« wel heel goed dus misschien liggen onze smaken toch verder uit elkaar dan Ik dacht…

En voor IJsland, ik had ook wel zonder de glitterunicorns ed gekund, maar vind de nummers oprecht heel leuk en vind hun als groep heel sympathiek over komen. Maar heb altijd al een zwak voor IJsland zelf gehad dus ik ben misschien wat biased.

5 likes

Was deze al gedeeld?

3 likes

Hahaha dat Victoria hier dus de piemels van haar bandleden in d’r rug heeft - beeetje arelaxt hahaha

Ik zou er voor tekenen

2 likes

hoe kan Cyprus zo slecht klinken en bijna niet verstaanbaar :sob: als je dan toch zelf een video mag inzenden dan zorg je toch dat het een goede is?

1 like

Ze mochten het toch maar 1 keer doen alsof het echt live was? Het leek alsof ze mic-issues had.

oh geen idee, maar das wel logisch dan. wel stom dat ze het niet over mocht doen met mic issues wel

1 like

Ja ik weet het ook niet helemaal zeker hoor, ik ga nu aan mezelf twijfelen, even opzoeken zo.

1 like

Volgens mij 3x achter elkaar en dan moesten ze meteen daarna er 1 selecteren!

Volgens mij drie keer en dan een opname kiezen en dan alles binnen een uur ofzo.
Edit: oh haha lekker laat

2 likes

Ja ik zit nu te kijken en vind het ook veel sterker overkomen zonder die greenscreen en die wiebelige trap waarop ze moest balanceren.
Ik vind trouwens al de hele tijd dat Stefania zo op Alexis Bledel uit Gilmore Girls lijkt, die is niet Grieks maar speelde toevallig een een half Grieks meisje in die film over die spijkerbroek (Sisterhood of the Travelling pants)
image

Die drie vrouwen van Hurricane (het stukje ā€œHuh-huh-huh-hurricaneā€ popt soms in mijn hoofd, zo irritant :sweat_smile:) uit ServiĆ« zijn tussen de 25 en de 27 jaar oud trouwens :flushed:

8 likes