Songfestival #3

Neee zo stom, hoe heeft dat vreselijke jurkje gemaakt van haar niet gewonnen

@LaPetiteRobeNoire Was zooo verbaasd over hun leeftijd he, dacht dat die vrouwen veel ouder waren :grimacing: denk dat de botox het omgekeerde effect heeft gehad

4 likes

Ik moet bij haar nummer steeds denken aan dit interview met Jendrik,vanaf 6:05 ofzo gaat hij vertellen hoe een van zijn crewmembers de hele tijd die whistle note gaat proberen te doen
Heel grappig haha

6 likes

Set me gratis :joy:

5 likes

oef Italië en Nederland waren live veel beter qua act en outfits, Oekraïne qua act. maltas jurk is veel mooier in deze video en Spanje en Zweden qua acts

bij deze mijn review, vergeet niet te liken en te subscriben

oeps was niet @ jou bedoeld maar over de ingestuurde video’s :joy:

3 likes

Ja, er is een hele playlist! Ik vond het erg leuk die te kijken.

2 likes

maneskin dropt morgen merchandise voor degene die :boom::boom::credit_card::credit_card::boom::boom::credit_card::credit_card::boom::boom: Willen

15 likes

Ok waarom roept Senhit HELLO ROTTERDAM CAN YOU FEEL THE ADRENALINA. Het is niet alsof er iemand uit Rotterdam in de studio was die terug kon roepen :joy:
En het is ook wel een beetje suf dat dan vanuit het niets de stem van Flo Rida komt die er niet eens bij is haha

Dat stukje aan het einde vond ik ook wel heel leuk dat ze allemaal ingestuurde stukjes van kijkers onder de liedjes hadden gezet, (maar waarom zat de presentatrice daar ook een paar keer tussen met haar baby?)

3 likes

Vind het nu echt stom dat ik Spaans aan 't leren ben ipv Italiaans… Wil die liedjes ook kunnen verstaan :joy:

1 like

Nu.nl moet even beter z’n best doen :rage: want het is inmiddels niet meer de prijs voor lelijkst gekleed maar ‘most notable’

13 likes

Ja! Die met Tix en Jendrik zijn de leukste en ik was onder de indruk van hoe goed IJsland de Nederlandse woorden kon nazeggen

1 like

Op Wikipedia stond eerst ‘meest bijzonder geklede artiest’ maar dat hebben ze vandaag veranderd in ‘slechtst geklede’, zie ik.

Misschien heeft nu.nl op Wikipedia gekeken?

Wel vreemd allemaal.

Edit: dit is de schuldige: MichielDMN

3 likes

= demon = el diablo :rage:

11 likes

Of Damiano :thinking:

4 likes

Ja wel heeeeel toevallig dat de twee ‘Amen’ nummers niet door de halve finale kwamen maar dat Duivelse lied en FALLEN Angel wel. Het is duidelijk wie hier aan zet is :rage: :devilish:

9 likes

Duncan ging ook in op de geruchten dat hij niet het coronavirus zou hebben, maar vanwege faalangst verstek liet gaan op de finaleavond. “Als ik faalangst had gehad, was ik ook niet naar de repetitie gegaan”, zei hij met klem. “Als ik last had gehad van faalangst, was ik daar open over geweest. Kijk maar naar mijn documentaire: ik vind het heel belangrijk om te praten over mentale gezondheid. Ik zou dat niet achterhouden. Maar mensen lullen altijd.”

24 likes

Vind t zo knap dat ondanks ik er geen reet van versta, het lied mega binnenkomt (dit wordt bevestigd na het lezen van de vertaling, haha)

7 likes

Deze is leuk (wel van vorig jaar)!

2 likes

:partying_face: scheelt me weer 4 euro en btw

17 likes

Maar niemand mag live spelen toch tijdens Eurovision? Dus kan ze net zo goed die mouwen erbij pakken. Of mis ik je punt? :see_no_evil:

https://www.hln.be/eurovisiesongfestival/mata-hari-zangeres-efendi-wil-naar-noorwegen-verhuizen-voor-songfestival-collega-tix-of-we-trouwen-wie-weet~a8a316398/

26 likes