Songfestival #3

Wel goede inspiratie voor een songfestivallied, even een prostituee met een zielig verhaal zoeken.

1 like

Geweldig wat een held zeg

10 likes

Ja ben echt ziek enthousiast

2 likes

Ok nog enthousiaster want 't is op m’n verjaardag, ik bid tot de festivalgoden

3 likes

OMG zij is zo hot. Ik vond haar tijdens het songfestival ook echt het ultieme hoogtepunt niet alleen door het nummer maar ook hoe ze daar met dat enorme charisma en die confidence stond.
Love her.

3 likes

Nee deze heb ik nog niet gezien! Bedankt!! :hugs:

Heujjjj ik ga denk ik alvast een plekkie buuten in de eerste rij achter alle hitsige pubers

5 likes

Voor de liefhebbers Maneskin was gister bij humberto. Vanaf 1.05 ongeveer. Ze zijn zo schattig.

3 likes

ook in Amsterdam maneskin rellen :joy:

Humberto ziet ze ook wel zitten volgens mij :joy:

7 likes

Only teardrops klinkt door de speakers bij de vaccinatiestraat. :sunglasses:

6 likes

vooral hier hahah volgens mij wou hij ook op de tafel staan :joy:

10 likes

Ik had dat echt met deze. Ik luister echt vet vaak ernaar hahah

3 likes

Ah zo zonde ook! Die producers moeten toch ook ergens realiseren dat ze wel een top single kunnen afleveren, maar dat ze het op het podium ook nog waar moeten kunnen maken :sweat_smile:

1 like

Tick tock van Kroatië dat niet doorwas naar de finale is ook echt een leuk radioliedje.

Snap eigenlijk nog steeds niet hoe dat niet door was.

3 likes

@Crusti_Croc Ja ik ook! Was echt teleurgesteld dat ie niet door was! Het nummer zelf is echt een banger!

@Acquiesce Ik was ook echt verbaasd dat ie niet door was eerst! haha. Want ik was toen iets te laat om de semi finale te kijken, maar toen zag ik het optreden, en snapte ik het ineens beter hahaha.

@Zemraluani Idd! Ik had hetzelfde! Ik had wel verwacht dat dat door zou gaan doen, want het stond ook in mijn lijstje :joy: haha

2 likes

Indrukwekkend!

8 likes

de maneskin lp via Amazon is nu uitgesteld tot onbepaalde tijd :triumph:

Aaahw dit is echt een feelgood filmpje, leuke interactie tussen Nikkie en de band

2 likes

Deze zal ongetwijfeld al eerder gepost zijn, maar zo niet bij deze. Ga echt stuk hierom.

12 likes

Er zit trouwens een Mama Appelsap in Zitti E Buoni. Rond 1:30 hoor je “maar het maakt me niet uit”

4 likes