Ik heb dus maar net deze namiddag ontdekt dankzij mijn youtube aanbevelingen dat ze dit elk jaar doen, repetitie met stand ins wel heel leuk om te zien!
“I fell totally in love with Gota”
In welk deel van de echte tekst zit het? Zit nu al voor de 6e keer te luisteren maar kan het niet ontdekken
Bij de tekst ‘Se vuoi fermarmi ritenta’ volgens mij (klinkt als: se vuoi het maakt me niet uit) net voor het tweede refrein.
Oh thanks! Ga zo nog een keer luisteren haha
Sinds Eurovision volg ik Jendrik (Duitsland) op instagram, echt leuk om te volgen
Ik ben in San Marino vandaag, even op zoek naar Flo Rida joejoe
Ik heb nog dagelijks uit het niets Fallen angel in m’n hoofd, dat nummer blijft zo hangen
Ik ga een poging wagen! Is vrij dicht bij waar ik woon dus ideaal (edit: ik zie nu dat de tickets per 4 gaan dus eerst nog gezelschap zoeken haha)
Mamama ma…
Laat maar
Is het je gelukt? In 8 minuten was het al uitverkocht ik sta op de reservelijst
De vriendin van me die ook erg fan is kon niet dus toen gaf ik het maar op aangezien ik geen 3 andere mensen ken die meewillen het zal voor een andere keer zijn haha.
Hopelijk kan jij wel nog gaan!
Jammer! Misschien zijn er tegen die tijd wel groepjes die 1 ticket over hebben omdat iemand in hun bubbel niet meer mee wil/kan?
Ja, die optie ga ik nog openhouden maar ik ga er niet op hopen want dan kan ik alleen teleurgesteld worden. We zien dan wel
Eeuwig zonde dat ik dit nummer niet live heb kunnen aanschouwen en het perfecte nakijknummer op een vrijdagavond.
Oh deze is echt nice, veel beter dan discoteque vind ik (daar moest ik echt wel even aan wennen haha, maar vond ik uiteindelijk ook wel grappig). Heb het echt wel te doen met die landen die zulke goede nummers hadden voor 2020… en nog meer met de artiesten die van hun land het jaar daarna niet weer mee mochten doen
Die hoor ik dus ook de hele tijd!
Hier kijk ik zo naar uit verzacht de pijn dat ik maneskin tickets voor de Lokerse Feesten mislopen ben haha