De artiest voor Griekenland is bekend, een Noorse chick (??). Het nummer is nog niet uitgekomen.
Ook zo jammer/zuur voor de Griekse talenten lijkt me.
nieuwe datum van het grote eurovisie feest is 17-11-2022 zag ik gister in hun insta story
Ik had zo gehoopt op Evangelia Hopelijk mag zij dan voor Cyprus.
Grappig deuntje wel. Maar niet echt overweldigend Leuk dat het nr al bekend is iig
Ben wel benieuwd! “NOS de grote finale van het songfestival”, straks om 20:34 uur op NPO 1.
Ik vond het een leuk inkijkje. Je hoort veel nummers ook langskomen op de achtergrond, de repetities met de stand ins worden behandeld. Ik was in gedachten weer even terug in mei, leuk om te zien.
Ja leuk! Aanrader!
Vond het ook leuk! Nog bedankt voor het delen @kleinmaargroot door jouw berichtje ben ik gaan kijken gisteren
Bedankt voor de tip! Was echt een hele leuke docu. Wat gebeurt er onwijs veel op de achtergrond. Die podium verbouwers, respect hoor. En de chemie tussen de presentatoren is leuk om te zien.
Heb dit net gekeken en vond t echt leuk. En nog steeds blij met Italië. En t cokeschandaal was ook grappig achteraf.
Nu al zin in dit jaar.
Is er nog iemand naar nationale selectie liedjes aan het luisteren? Ik ben helemaal fan van 2 liedjes uit Finland, jammer weer dat er maar 1 kan winnen.
Wauw, die eerste gaat wel voor de dramatische-intro-award.
In Finland deed The Rasmus toch ook mee? Op de foto’s vond ik ze vooral vergane glorie uitstralen, zal het nummer ook eens opzoeken.
Ja The Rasmus doet inderdaad mee! Vind hun nummer niet vreselijk maar ook niet echt geweldig, vooral een beetje klinken als een lied wat het in de zero’s lekker zou doen maar daar heb je nu niks aan.
Deze is van de aarsmus zoals we ze vroeger noemden omdat hun cd maar 1 lekker nummer telde. Grootste miskoop ooit in cdtijd.