Songfestival #3

Vgm is dit nog niet de echte volgorde maar maken ze die op basis van alle liedjes. Hoop dat Nederland een goed plekje krijgt, vgm is 2e half altijd beter statistisch gezien :sweat_smile:

3 likes

Deze van de Spaanse nationale selectie vind ik ook echt een lekker nummer, die gaan vgm dit weekend kiezen dus ik ben benieuwd!

2 likes

Ja leuk!

Mahmood is in de race om mee te doen voor dit jaar? :ok_hand:t2:

2 likes

Er zijn weer 2 nieuwe liedjes uit!
Moldavië:

Spanje:

Moldavië is even wennen :joy: Spanje is een leuke performance maar het liedje zelf is echt meh, ben hem na het kijken al meteen weer kwijt

1 like

Haha ah dus toch niet die ene groep Rayden voor Spanje. Nah allebei geen toppers, die van Moldavië ook echt :joy::joy:

Benieuwd wanneer het nr van Nederland wordt uitgebracht. Vorig jaar was dit begin maart

1 like

Ja zo jammer!! Er was ook nog een ander leuk nummer en die had blijkbaar de televote en demografische jury (?) gewonnen maar de professionele jury had 50% van de invloed en die heeft deze gekozen :cry:

2 likes

Oh myyyyy dit kan toch niet :sob: Het is niet eens grappig.

Ik vind Tsjechië tot nu toe nog steeds het leukst

4 likes

Ik hoop echt dat deze wint hahaha ging helemaal stuk toen ik dit voor het eerst hoorde

1 like

Sorry maar wat een koekenbakker. Cake was beter.

1 like

Hier is een recap van de 1e liedjes van Sanremo:

Maar volgens mij komen er echt nog 3 andere avonden met liedjes dus nog genoeg om uit te kiezen :joy:

2 likes

Ohh dan valt het nog mee ik dacht dat er iedere avond 12 nieuwe bij kwamen :joy: Ik vind het wel een leuk nummer maar niet zo catchy als Soldi, maar denk dat ik de komende dagen steeds Brividiiii in mijn hoofd heb

1 like

Mika en Laura Pausini gaan hosten! En nog eentje die ik niet ken, Alessandro Cattelan

6 likes

Ik vind het wel heel vet, maar lijkt me wel een lastig nummer, live in een Eurovision finale tussen allemaal catchy songs.

3 likes

Ahh de nachtwinkel waar ik altijd mijn 2 uur ‘s nachts zak chips haalde is vereeuwigd :sparkling_heart:

3 likes

Er zijn weer 2 nieuwe liedjes uit!
Dit is Ierland:

En Noord-Macedonie:

Ik vind ze beide wel leuk! Niet echt winner vibes nog maar prima liedjes

Nog een nieuw liedje van Israël:

Denk dat deze op de laatste plek in mijn ranking komt :joy: morgen weten we Italië, daar ben ik heel benieuwd naar!

3 likes

Ze hebben gewonnen!!! En Italië staat nu al ruim bovenaan in de odds voor het songfestival

3 likes

Twee keer achter elkaar winnen is wel unlikely normaalgesproken

Ben benieuwd

3 likes

ja lijkt me ook onwaarschijnlijk

maar zou me niet verbazen als måneskins wereldwijde populariteit een indirecte boost geeft aan de volgende italiaanse inzending