Zou heel onwaarschijnlijk zijn ja. Maar damn ik vind het echt een heel goed nummer!
Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren, tegenwoordig mag je al blij zijn als je het als host country een beetje goed doet Denk wel dat ze een prima resultaat krijgen
Ik vind het nr van Mahmood niet zo leuk en pakkend eigenlijk. Maar ik ben in de minderheid zie ik
Wat een gave clip zeg! Die shot in het weiland met al die windmolens is echt tof. Ik vind Nederlandse clips vaak maar meh, maar het kan er wel tof uit zien dus.
Leuk nummer!
Toen Zweden hostte werd die Frans ( ) met dat kutnummer if I were sorry wel 5e, ben ik nog steeds woest over.
Onbegrijpelijk. Wat een kwal.
Vind trouwens sowieso het echt heel gênant dat iedereen altijd op de Griekenland-Cyprus 12 punten uitwisseling wijst (wel terecht), maar niemand ooit zegt dat zelfs voor de meest saaie nummers van Zweden (zoals Tusse dit jaar) zowel IJsland, Noorwegen, Finland en Denemarken allemaal minstens 8 jurypunten aan Zweden geven. Echt heel gênant.
En dan zegt iedereen “al die Oostbloklanden stemmen op elkaar”, terwijl Litouwen gewoon 12 punten aan Italië heeft en Georgië op Frankrijk stemt etc etc. De hoofdschuldigen zijn áltijd de Nordics geweest.
Het nummer van Italië (Mahmood) stormt de hitlijsten binnen en wordt al veel gestreamd. Ik moest de eerste keer ff wennen maar vind het echt een leuk nummer! Wedkantoren zijn helemaal enthousiast, maar goed, er zijn pas 9/41 inzendingen binnen haha
Ik vind het ook een hele goede inzending. Ik snap alleen de autotune niet helemaal in de studioversie. Nog afgezien van dat ik er gewoon niet van houd, zal het toch live gezongen moeten worden.
Moldavië vind ik ook heel erg leuk! Dat zal een wat minder breed publiek aanspreken, maar ik word er vrolijk van.
Meestal 1e week maart toch? De afgelopen jaren in ieder geval wel dacht ik!
Ik vond Soldi dus een super leuk liedje en luister het nog steeds veel op spotify (en Barrio!!! Love dat nummer), maar tijdens de livefinale vond ik het toch wat vlak en shaky qua stem soms. Duncan was vocaal sterker, terwijl ik Soldi het betere lied vond.
O, dat wist ik niet! Dan hoop ik voor ze dat het in het esc overeind blijft zonder.
Duitsland graaft ook hun eigen graf he, ze hadden de kans om dit liedje te sturen en in plaats daarvan hebben ze 6 basic ass liedjes gekozen voor de selectie.
Als je al jarenlang steeds laatste of 1 na laatste bent kun je toch gewoon een risico nemen
Voor mij hadden ze hier serieus een kans mee kunnen maken. Wat zonde!
hahahaha wat hou ik toch van het motherfucking songfestival wat een ellende
Is het eigenlijk bekend wanneer S10 haar nummer bekendmaakt? Ben echt benieuwd!
Hahaha jeeemig ik vond Fallen Angel al zo wanstaltig
Wow dit is echt een lekker nummertje, oké die hardrock-grunt-stem is wel een tikkeltje too much, maar lekker man.
Duitsland krijgt echt een dikke bak met stront over zich heen nu. Petitie is al bijna 40.000 keer getekend in 24 uur tijd (Petition · Bringt Eskimo Callboy zum Eurovision Song Contest! · Change.org) en op Twitter en Facebook gaat iedereen ook los. Maar ze negeren alles.
Onder alle liedjes die ze nu aankondigen hebben mensen het er alleen maar over hoe dom ze zijn dat ze Eskimo Callboy niet sturen. Sneu voor de mensen die nu een poging mogen doen want bijna niemand lijkt daar op te wachten. :’)
Sowieso top 3 dat durf ik gewoon met zekerheid te zeggen.
Heeeeerlijk. Heb de petitie getekend