Dit is wel een goed teken! Er missen nog wel veel lijstjes van mensen die geen punten hebben gegeven want de bovenste 2 hebben uiteindelijk meer dan 100.000 punten maar dan toch veel mensen die hem nu al in hun top 10 hebben gezet
Ik vind het wel vet, wel echt āvan nuā (haha zegt oma
), maar ook net een beetje te vlak/saai ofzo, mis een echte climax. Maar ik vind wel dat door hoe zij zingt Nederlands best mooi klinkt en dat is al een prestatie op zich.
Ah wat een mooi nummer! Nog beetje wennen aan dat geneurie (voelt altijd als makkelijkā¦. Maar voor andere landen goed om mee te kunnen zingen) maar fijne sfeer. Doet me qua hese stem denken aan mijn top 5 hit van Blanche ![]()
Ah ik vind het echt een heel mooi nummer! Benieuwd naar de staging inderdaad, moet wel zeggen dat ik s10 live echt intens goed vond, beter dan op album nog en ook qua ~presence~, dus heb goede hoop wel!
Mooi nummer! Denk niet een winnend nummer, maar dat is puur omdat het Nederlands is. Maarja genoeg winnaars die in hun eigen taal zingen en waar de rest van Europa geen moer van verstaat. En we staan in ieder geval niet voor lul zoals we heel veel jaren wel stonden met Sieneke en al die andere afgrijselijke meuk
Winnaar verwacht ik sowieso nooit, ik bedoel voor Duncan was het in 1975 voor het laatst en hoe groot is de kans nou.
Maarrrrr we gaan wel de finale halen denk ik met dit nummer! Blij dat we alweer een tijdje uit de streak van de finale niet halen zijn (denk ik)
Finale verwacht ik ook sowieso wel!
Ik heb er nu noooooog meer zin in. Zo leuk dat het nog maar 2,5 maand wachten is
Dat gitaartje in het begin geeft me Twarres-vibes.
Ik moet er echt aan wennen denk ik (of ik ben te oud voor dit genre haha) maar ik vind het echt heel zeurderig. ![]()
Ik vind het helemaal niks.
Ik ben ook totaal niet onder de indruk. Het nummer komt zeurderig op mij over en ik denk niet dat ik het vrijwillig zal gaan luisteren. Maar ik weet ook dat hier een markt voor is, zowel binnen als buiten NL, en ik steun S10 en haar boodschap sowieso. Het zou heel mooi zijn als dit een groot succes zou worden!
Ik denk dat dit ook bij Arcade heel erg geholpen heeft, dus het lijkt me dat het inderdaad in haar voordeel zal werken!
okƩ ik vind m na een aantal keren luisteren een stuk mooier al
Ik ben zo benieuwd hoe dit nummer klinkt voor mensen die geen nederlands verstaan
Vind wel als Nederlander dat ze onze taal iig niet lelijker maakt, ze zingt het vrij āsierlijk?ā
Ik ben aangenaam verrast en denk dat we hiermee sowieso de finale halen en misschien wel een top 10 positie. Het zit direct in mijn hoofd. Maar ik moet eerlijk bekennen ik heb eigenlijk niet zo veel met de Nederlandse taal m.b.t. muziek. ![]()
Macy Gray, Jewel en Michael Bolton doen mee aan Amerikaans Songfestival
Hoe leuk! Verder zie ik (voor mij) geen bekende artiesten. Maar ik ga dit zeker kijken
Moest er even aan wennen, maar vind het wel een mooi nr! Oeeeeehoeeee aaaahaaaa
Kan het zijn dat we dit nr (van nl) eerder hebben gehoord? Het oeehooe aahaa komt me heel bekend voor