litouwen gaat voor het eerst sinds 20 jaar voor een nummer in het litouws, klinkt wel interessant, ben er nog niet over uit
en estland gaat voor een enkeltje wilde westen
het klinkt echt sterk als een ander nummer maar kan er even niet op komen
ja echt fantastisch hahaha
Ik ging even de livestream volgen maar snapte er niks van, gelukkig was de winnaar wel duidelijk
Ik vind Litouwen niet zoveel aan, Estonie leuk en Oekraïne ben ik nog niet zo over uit
Ah ik heb het zelfde gevoel maar ik weet ook niet wat! Misschien omdat het gewoon heel ‘generic’ is? Soort remix van alle typische songfestivalliedjes van de afgelopen 2 jaar.
hmm vind het juist niet heel songfestival typisch
maar iemand in de comments zegt dt het op Lovers on the Sub/Hey Brother lijkt en daar kan ik wel inkomen haha
OH en dan met dotan gemixt hahaha
Haha nee ook niet typisch als over de top maar juist een beetje het ‘jonge singer-songerachtige met powerballad en mooie stem en goede looks’ type wat we afgelopen jaren wel steeds vaker zien. Lekker onduidelijk haha.
Maar qua stem lijkt het een beetje op deze, misschien dat ik daaraan dacht?
En ergens doet het me qua vibe aan deze denken:
Ik heb dat liedje van Ierland echt zoooo vaak in m’n hoofd en vond het ook echt een leuk nummer, ondanks dat het super slecht gescoord heeft op het songfestival. Ik neurie het refrein dan hahaha
en ik hoop dat dit nummer de zweedse selectie gaat winnen <3
Het was voor het songfestival ook echt een van mn favorieten, vond het zo catchy en de clip ook heerlijk! Maarja, toen live en wooopsss
Ja die live act met die bomen ging niet soepel en ze zong ook vals. Idee was leuk, uitvoering minder
Alsof ze al een marathon had gelopen
En toen op het podium weer een marathon ging lopen op een loopband
Eskimo is een scheldwoord bedacht door noord-Amerikaanse kolonisatoren voor inheemse groepen mensen. Het woord is vergelijkbaar met de term “indiaan.” Dus ik mag hopen dat ze inderdaad geen groep witte mannen die zichzelf Eskimo Callboys noemen naar het songfestival sturen.
Het doet mij denken aan Heroes van Måns
Daar gaat de 1e inzending alweer vgm is de situatie te vergelijken met Maruv, destijds wilde ook niemand haar vervangen dus ik ben benieuwd of ze dit jaar nog wel iemand anders sturen
Wel een vrolijk liedje en dat stukje fluit (?) tussendoor is leuk! Ik snap alleen niet waarom de andere niet meer mee doet?