Ik kon het gisteren niet plaatsen maar het gitaargeluid doet mij denken aan
Werd vanochtend wakker met ââooooeeeeeeeee aaaaahhaaaâ in mijn hoofdâ, goed teken in ieder geval ![]()
Na een paar keer luisteren vind ik het echt zo mooi nummer! Weet iemand of ze het al live heeft gezongen?
Vanavond bij Matthijs voor het eerst!
dit is één van de 6 nummers die duitsland als best geschikt achtte voor het songfestival, ga vooral even luisteren vanaf 1:00
wat genant weer. proberen ze een tweede lena meyer landrut te creeren? (spoiler alert: gaat hem niet worden)
Ik ging dit gister live op tv kijken want het was toevallig op 1 van de Duitse zenders die op tv is hier en dit hele gedoe was echt een snoozefest. Ze hebben oprecht de 6 meest saaie nummers gekozen die ze maar konden vinden.
Vgm heeft iemand die dat daar regelt ook gezegd dat hij absoluut niet wilt winnen dus dat moet wel goedkomen ![]()
Vandaag kiezen oa Frankrijk en Denemarken, voor die 2 heb ik wel goede hoop!
Zometeen bij Matthijs Gaat Door volgens mij de eerste keer dat S10 het nummer live gaat spelen!
Is dat al geweest? Heb hem nu aangezet. Ben benieuwd!
Edit: Nvm, hij kondigt het net aan.
Zoals ik al hoopte vind ik haar live uitvoering nog vetter. Ik heb er alle vertrouwen in!
De ooh-aah mogen van mij live nog wat krachtiger, verder mooi ![]()
Haha ik dacht toen het begon vooral om het vals zingen ging en toen moest ik meteen aan deze denken (toch die associatie met Duitsland
)
kom er net achter dat in slovenië (letterlijk) een middelbare school bandje heeft gewonnen hahaha, wel cute
Haha ahh zo lief!
En s10 was zoo goed. Dit gaat echt leuk worden weer ![]()
Benieuwd of ze deze visuals ook deels er in gaan houden, werkte goed zo
O, ik vind die liveversie van S10 echt heel goed. Kreeg er ook een beetje tranen van.
Wat tof dat ze dit nummer stuurden! @ninja tipte dit lied al ergens in dit topic dat het zoân lekker nummer is. Helemaal mee eens! Beetje Keno (?) vibes ook wel van 2019 toen.